حاجی حسینی:

دولت سیزدهم تحت شدیدترین هجمه های رسانه ای قرار دارد

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت گفت: دولت سیزدهم تحت شدیدترین حملات و بمباران شبهات و هجمه های رسانه ای قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از شاتا محمد جواد حاجی حسینی با حضور در محل خبرگزاری فارس ضمن گفتگو با مدیران و خبرنگاران از بخش های مختلف تحریریه این مجموعه رسانه ای بازدید کرد.

وی همچنین در نشست با مدیران این خبرگزاری، خبرنگاران را طلایه داران و پیشگامان عرصه های فکری جامعه دانست و گفت: نقش بی بدیل اصحاب قلم و اندیشه در سپهر سیاسی و اجتماعی کشور بر کسی پوشیده نیست و باید پذیرفت که هیچ تحول و تغییر بنیادین، بدون همراهی جامعه خبری و رسانه ای کشور میسر نخواهد بود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر صمت با بیان اینکه دولت سیزدهم تحت شدیدترین حملات و بمباران شبهات و هجمه های رسانه ای قرار دارد، تصریح کرد: باور داریم اقدامات تحولی و اصلاحی دولت و وزارت صمت بدون پیوست رسانه ای و همراهی فکری و مشورتی اصحاب قلم به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

حاجی حسینی با قدردانی از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و خلاقانه جامعه رسانه ای کشور به ویژه مدیران و اعضای تحریریه خبرگزاری فارس در انعکاس حرفه ای و منصفانه اخبار و رویدادهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، خاطرنشان کرد: تکریم و تجلیل جایگاه رفیع خبرنگاران و فعالان رسانه ای بخشی از جهاد تبیین مد نظر رهبری معظم انقلاب است که اگر با روشنگری، پاسخگویی صحیح و به موقع، بیان خلاقانه عملکردها و دستاوردها و استفاده از شیوه های جدید و به روز همراه باشد، در کوتاه مدت شاهد پیشرفت سریعتر برنامه ها خواهیم بود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت در این بازدید 2 ساعته ضمن بیان بخشی از دستاوردها و عملکرد وزارت صمت در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری در گفتگوی اختصاصی با گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، پاسخگوی سئوالات اعضای تحریریه این مجموعه بود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.