مدیرعامل بانک دی: نقدهای منصفانه خبرنگاران چراغ راه مدیران است

علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی در پیامی با تبریک ۱۷ مرداد- روز خبرنگار – با قدردانی از تلاش اهالی رسانه، برای جامعه رسانه ای کشور در مسیر روشنگری و اطلاع‌رسانی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن این پیام به شرح زیر است:

ن والقلم و ما یسطرون

امروز دنیای بدون رسانه، قابل تصور نیست و رسانه‌ها و اخبار در تمام عرصه‌های زندگی شخصی و اجتماعی افراد اثرگذار است.

روز خبرنگار که یادآور واقعه شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی در راه اطلاع‌رسانی است، ما را به اهمیت رسانه و رسالت خبرنگاری بیش از همیشه واقف می‌کند.

تقارن روز خبرنگار امسال با ایام محرم و عزاداری سیدالشهدا (ع)، بر اهمیت آن افزوده است چرا خبر آنچه که در کربلا اتفاق افتاد به دست راویان آن مانند حضرت زینب (س) به نسل‌های بعد رسید.

حضرت زینب (س) الگوی بزرگی برای خبرنگاران در بیان حقایق است و اینچنین است که خبرنگاران با تأسی از حضرت زینب نباید در بیان حقایق لحظه‌ای درنگ کنند.

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

چهره سرخ حقیقت بعد از آن توفان رنگ

پشت ابری از ریا می ماند اگر زینب نبود

رسانه‌ها جامعه را آگاه می کنند و نقدهای منصفانه آن‌ها، همواره چراغ راه مدیران و گردانندگان امور است.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در بانک دی، روز خبرنگار را گرامی داشته و امیدوارم خبرنگاران عزیز کشورمان بیش از پیش در مسیر روشنگری و اطلاع‌رسانی موفق باشند.

بانک دی همواره به نقش رسانه ها در ارتقا و توسعه خدمات خود ایمان داشته و تعامل با اصحاب رسانه را، روشی ارزشمند برای کمک به پیشرفت جامعه می داند. از خدای متعال می خواهم ما را در حفظ این همراهی یاری رساند و دامنه همکاری با رسانه ها بیش از پیش گسترده شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.