آغاز به کار سومین دوره نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه

سومین دوره نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، فست فود ، هتل و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی سومین دوره نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، فست فود ، هتل و صنایع وابسته با حضور هوشنگ رضائی ثمرین رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و هیات همراه و همچنین اولین جشنواره گاسترونومی غذا و نوشیدنی در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب از ۱۹ مهر ماه شروع و تا ۲۲ مهر ماه ۹۸ با اعطای لوح تقدیر به کار خود پایان داد.

حدود ۷۰ شرکت واحد تولیدی داخلی آخرین دستاورد و فنآوری های خور را به نمایش گذاشتند تا ضمن تبادل اطلاعات با یکدیگر و ارائه نوین ترین تولیدات خود در جریان پیشرفت های این حوزه نیز قرار بگیرند.

هدف این نمایشگاه افزایش راندمان تولید کارخانه ها و واحدهای تولیدی ، یافتن بازارهای صنعتی جدید و صادرات ، معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید بازرگانی و خدمات مربوطه ، شناسایی و معرفی مشکلات و موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و … برگزار شد.

یکی از شاخصه های این نمایشگاه برگزاری کاراگاه های آموزشی با هدف تقویت و بروز رسانی دانش و مهارت مدیران و کارکنان در صنعت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و فست فود با موضوعات تجهیزات استاندارد – بررسی چالش های رستوران سبز در ایران با حضور اساتید مجرب دانشگاهی برگزار و گواهینامه معتبر اعطا شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.