مزیت بانک توسعه تعاون در ارائه خدمات به واحدهای صنعتی اثبات شده است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدارهایی با مدیران واحدهای معتبر صنعتی استان کرمان بر مزیت بانک در ارائه خدمات به واحدهای صنعتی تاکید ورزید.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از مجتمع ذوب آهن و نورد کرمان اظهار داشت: حدود ۵۴ درصد تسهیلات بانک در بخش صنعت و معدن پرداخت شده است.

عصارزاده با اشاره به عملکرد بانک در طرح‌های مهم ملی گفت: بانک توسعه تعاون عهده‌دار پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه و اشتغال پایدار روستایی و عشایری به ویژه در بخش‌های صنعت و معدن بوده است و تامین مالی بسیاری از پروژه‌های صنعتی و معدنی در کشور با تامین مالی بانک صورت گرفته است.

وی افزود: مزیت بانک توسعه تعاون صرفا معطوف به پرداخت تسهیلات نیست، بلکه بانک با صدور ضمانت‌نامه‌های مختلف و صدور اعتبار اسنادی می‌تواند تسهیل‌گر بسیاری از مناسبات اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی باشد.

عصارزاده با استماع درخواست مدیران مجتمع ذوب‌آهن و نورد کرمان، آمادگی بانک در راستای صدور ضمانت‌نامه و ال‌سی را برای این شرکت اعلام نمود.
شایان ذکر است این مجتمع مشتمل بر کارخانه ذوب، کارخانه نورد و کارخانه غبارگیر است که شمش، فولاد و میلگرد در سایزهای مختلف از محصولات مهم آن محسوب می‌شود و یکی از بهترین آزمایشگاه تست فولاد در کشور نیز در این مجتمع مشغول بکار است.

بازدید شرکت آوند پلاست کرمان

عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید شرکت آوند پلاست کرمان تولیدکننده انواع لوله و اتصالات پلی‌اتیلن اظهار داشت: این بانک با ارتباط موثر با این واحد تولیدی توانسته خدمات اعتباری مناسبی را ارائه دهد که پرداخت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات و صدور ضمانت‌نامه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از این خدمات بوده است.

وی افزود: این شرکت با تولید لوله‌های پلی‌اتیلن با مصارف آبرسانی، گازرسانی، آبیاری و همچنین تولید محصولاتی از قبیل اتصالات پلی‌اتیلن و لوله‌های پلی‌اتیلن دو جداره تکمیل‌کننده چرخه تولید در بخش‌های کشاورزی و صنعت است.

بازدید شرکت کرمان دیزل

عصارزاده در بازدید شرکت کرمان‌دیزل گفت: بانک توسعه تعاون با شرکت‌های متعددی در زمینه حمل و نقل وارد همکاری شده و در نوسازی ناوگان حمل و نقل باری کشور به ارائه خدمات پرداخته است.

وی افزود: باتوجه به پیشنهاد شرکت کرمان دیزل مبنی بر ارائه تسهیلات بانک برای فروش محصولات این آمادگی در مجموعه بانک توسعه تعاون و شرکت‌های تابعه وجود دارد تا تفاهم‌نامه و بسته مناسب اعتباری تهیه گردیده و وارد فاز اجرایی شود.

گفتنی است شرکت کرمان دیزل روزانه ۱۵ عدد کامیونت و ۸ عدد کامیون سنگین را با برند دایان تولید می‌کند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.