وزیر ارتباطات:

مشکلات مخابرات در زمان خصوصی‌سازی باید علنی شود/ پست اول باید به فکر رقابت باشد

وزیر ارتباطات گفت: مشکلات شرکت مخابرات در زمان خصوصی‌سازی باید به صورت علنی اعلام شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در مراسم رونمایی از اولین اپراتور خصوصی پست با بیان اینکه این شرکت بنا بر اصل ۴۴ خصوصی وارد عرصه پستی کشور شده است اظهار کرد: مدیران نباید به فکر ماندن باشند از این رو ما باید یاد بگیریم به بهترین شکل ممکن وارد عمل شویم.

وی افزود: ما نمی‌توانیم پست یا مخابرات را به بخش خصوصی واگذار کنیم اما به مردم درباره نحوه رویکردها پاسخ ندهیم از این رو باید نصحیت‌ها و پندها را بشنویم.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه باید مشکلات پیش آمده در حوزه مخابرات در زمینه خصوصی‌سازی را اعلام کنیم تصریح کرد: باید یک کرسی مشکلات را مورد بررسی قرار گیرد به نحوی که بنده ۲ ساله است که به مجلس درباره نحوه واگذاری مخابرات لایحه می‌برم ولی مجلس تا به امروز رویکردی صورت نداده است.

جهرمی خاطرنشان کرد: ما به جد معتقدیم در عرصه خصوصی‌سازی باید اقدامات لازم صورت گیرد از رو این انتظار است کمیسیون اصل ۴۴ مجلس که به جد در این زمینه فعال است به رویکردهای خود ادامه دهد.

وی تاکید کرد: امیدوارم اپراتور پست اول در مسیر و راهی که آغاز کرده است موفق شود و با سرمایه‌گذاران خوب و موفقی که دارد به اهداف خود دست پیدا کند.

وزیر ارتباطات گفت: ما باید خدمات را در شان مردم ارائه دهیم چرا که اگر در این مسیر موفق باشیدن بدون شک پول خوبی هم نصیب شما خواهد شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.