معاون وزیر ارتباطات:

حضور اپراتورهای خصوصی در حوزه پست را باید به فال نیک گرفت/ ما با تمام قوت از این نهادها حمایت خواهیم کرد

معاون وزیر ارتباطات گفت: حضور اپراتورهای خصوصی در عرصه پست نوید تحولی جدید در عرصه خدمات پستی کشور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات در مراسم رونمایی از اولین اپراتور پست بخش خصوصی کشور به نام پست اول  با اشاره به اینکه حضور اپراتورهای پستی گام جدیدی در حوزه ازتباطات است اظهار کرد: ما ساماندهی‌های لازم را در این راستا آغاز کردیم و درخواست داریم سایر دستگاه‌های دولتی نیز با ما در این مسیر با ما همراه باشند.

وی افزود: امیدواریم سایر نهادهای اجرایی نیز در این مسیر با درنظرگرفتن قوانین اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه بازارهای پستی با حضور اپراتورهای خصوصی تحول جدی را شاهد خواهد بود تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی نهاد حاکمیتی بر اساس قوانین مشخص است و در حوزه پست سازمان تنظیم مقررات صاحب نظر است.

جوشقانی خاطرنشان کرد: ما به اپراتورهای خصوصی در عرصه پست قول می‌دهیم که شرکت‌ها برحسب بازار و کیفیت سرویسی که می‌دهند در بازار جوابگوی نیازهای مشتریان خود باشند.

وی با تبریک ایجاد برند پست اول گفت: امیدواریم این گروه بتواند با جذب همه عرصه‌های پستی خدمات خوبی را به مردم ارائه دهند.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: ما دو مجوز را به شرکت‌های اپراتور پستی ارائه دادیم اما دو شرکت توافق کردند و در قالب شرکت پست اول و پست دوم فعالیت خود را آغاز کردند که امیدواریم این راه نوید خدمات جدیدی به مردم در عرصه پست باشد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.