استقبال مردم از غرفه فولاد مبارکه در سومین روز نمایشگاه صنعت مالی

همزمان با سومین روز برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی، غرفه شرکت فولاد مبارکه در سالن‌های ۸ و ۹ با حضور بازدیدکنندگان و ازدحام مردم از اول صبح امروز سه‌شنبه چهارم مردادماه آغاز به‌کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی ؛ همزمان با سومین روز برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی، غرفه شرکت فولاد مبارکه در سالن های ۸ و ۹ با حضور بازدیدکنندگان و ازدحام مردم از اول صبح امروز آغاز به‌کار کرد.

قرار است امروز ( چهارم مرداد ماه) همانند روزهای گذشته توسط شرکت کارگزاری باهنر وابسته به فولاد مبارکه، ۴ کارگاه آموزشی دیگر با حضور علاقه‌مندان بازار سرمایه برگزار شود.

شرکت‌های بورسی، مالی و سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در این نمایشگاه حضوری فعال دارند و هم اکنون شرکت سرمایه‌گذاری توسعه توکا، شرکت کارگزاری باهنر، شرکت سبدگردانی آتیه توکا و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا ارائه دهنده خدمات مالی مرتبط با بازار سرمایه است و شرکت سبدگردانی آتیه توکا برای اخذ مجوزهای مشاوره سرمایه‌گذاری، پردازش اطلاعات مالی و مشاور پذیرش و عرضه اوراق بهادار و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه به منظور افزایش نقدینگی و بازارگردانی سهام شرکت های فولادی در این نمایشگاه حضور دارند.

معرفی دستاوردها و نوآوری‌های صنعت مالی کشور از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه در حوزه‌های بورس، بانک و بیمه است و برگزاری چنین رویداد مهم اقتصادی فرصتی مناسب برای شناخت و آشنایی هر چه بیشتر با آخرین ظرفیت‌های این سه حوزه است که هم اکنون از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی کشورها محسوب می شوند.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی( بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت های داخلی و خارجی در این سه بخش مهم اقتصادی کشور، دوم تا پنجم مردادماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سالن های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان و مشتریان این شرکت بزرگ صنعتی در این مدت خواهد بود./ایراسین

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.