گفتگوی بی واسطه کارکنان با مدیرعامل بانک دی

مدیرعامل بانک دی با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک، پاسخگوی سوالات همکاران خود شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در سومین نشست از مجموعه سلسله برنامه‌های «حضور مدیران در مرکز ارتباط با مشتریان» در سال جاری، علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک، یکشنبه ۲۶ تیرماه با حضور در این مرکز به صورت مستقیم به گفتگو با همکاران نشست.

در این برنامه که بیش از یک ساعت به طول انجامید همکارانی از ستاد و شعب سراسر کشور به بیان سوالات و دغدغه‌های خود در زمینه طولانی بودن فرایندهای پاسخگویی ستاد به شعب، طولانی بودن فرایند تصویب و رد پیشنهادات در نظام پیشنهادات، تبدیل وضعیت نیروهای پول‌رسان، افزایش تعداد باجه‌ها در سراسر کشور، طبقه‌بندی مشاغل و بازنگری مصوبات اعتباری ارزی  پرداختند.

همچنین واریز به موقع حقوق همکاران شرکتی و بانکی، توسعه خدمات رفاهی و معیشتی همکاران و بازنگری در تسهیلات کارکنان مهم‌ترین موارد قدردانی همکاران از مدیرعامل بود.

گفتنی است در ادامه مجموعه سلسله برنامه‌های «حضور مدیران در مرکز ارتباط با مشتریان» در روز سه شنبه ۲۸ تیرماه، احسان استاد علی، رییس اداره مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان پاسخگوی سوالات همکاران در باب مسائل مرتبط با قوانین و دستورالعمل های مرتبط با مبارزه با پولشویی خواهد بود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.