هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری برگزار می شود

هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری از پنجشنبه 18 مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران کلید می خورد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی  هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری از پنجشنبه 18 مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران افتتاح می شود.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه «پیروز حناچی» شهردار تهران و «بهمن حسین زاده» مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران حضور خواهند یافت.

شرکتهای فعال در این نمایشگاه در فضای تحت پوشش 15 هزار مترمربع از وزراتخانه ها، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی حضور خواهند یافت.

با تلاش های مستمر و رشد کمی و کیفی نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری ، این نمایشگاه در انجمن جهانی صنایع نمایشگاهی ( UFI ) و انجمن نمایشگاهی IAEE و انجمن تبلیغات آسیا (AAA)به ثبت رسید.

از اهداف این نمایشگاه می توان به  معرفي دستاوردها، ظرفيت ها و توانمندي هاي شركت ها، نهادها و سازمان هاي داخلي وخارجي در زمينه ناوگان حمل و نقل عمومي، خدمات و صنايع وابسته، خودروهاي سنگين، ماشين آلات عمراني و راه سازي، وسائط نقليه سبك و سنگين، خودروهاي مخصوص و تجاري، ترافيك و صنايع وابسته، عمران و توسعه شهري، مدیریت جامع شهری، مكانيزاسيون خدمات شهري، مبلمان و زیبا سازی شهری اشاره کرد.

توسعه زیربناهای حمل و نقل شهری،  انتقال دانش فني و تكنولوژي روز و كارآمد به كشور در راستاي رشد كيفي و كمي محصولات داخلي و توسعه صادرات غير نفتي و ايجاد ظرفيتهاي جديد در بخش توليد رقابتي و نمایش دستاوردهای مورد نظر، آشنايي با الگوهاي موفق جهاني در عرصه  حمل و نقل كالا و مسافر و نیازمندی های کشور و فراهم کردن زمينه هاي لازم جهت سرمايه گذاري شركتهاي داخلي و خارجي نیز از اهدافی است که با برگزاری هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری میسر می شود.

استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان صنعت حمل و نقل نیز حضور ویژه ای در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری خواهند داشت.

برگزاری جلسات B2B بین استارت آپ ها و تجار حوزه حمل و نقل در حاشیه هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری به منظور انعقاد تفاهم نامه های همکاری از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری از 18 تا 21 مهرماه از ساعت 9 صبح الی 17 میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.