مرکز خرید توریوم استانبول ، تکمیل ترین مجموعه تجاری تفریحی

مراکز خرید در استانبول محبوب ترین جایگزین برای خرید در استانبول و همچنین یکی از بهترین نقاط ملاقات و مکان های تفریحی در استانبول هستند. استانبول همچنین میزبان بیش از 200 مرکز خرید مدرن است، و برخی از آنها واقعاً بسیار بزرگ و در میان بهترین مراکز خرید اروپا هستند.

مرکز خرید توریوم استانبول، تکمیل ترین مجموعه تجاری تفریحی

مراکز خرید در استانبول محبوب ترین جایگزین برای خرید در استانبول و همچنین یکی از بهترین نقاط ملاقات و مکان های تفریحی در استانبول هستند. استانبول همچنین میزبان بیش از 200 مرکز خرید مدرن است، و برخی از آنها واقعاً بسیار بزرگ و در میان بهترین مراکز خرید اروپا هستند.

این مراکز خرید چند منظوره در تور استانبول به شما این امکان را می دهد که زمان فوق العاده ای را در سفر خود به استانبول سپری کنید. مرکز خرید توریوم استانبول، یکی از مراکز خرید جذاب است. این مرکز خرید دارای امکانات بسیار خوبی از جمله پارکینگ با ظرفیت 3 هزار وسیله نقلیه است. همچنین یک خط متروبوس که ساخت آن در جولای 2012 به پایان رسید، به این ترتیب امکان دسترسی به مرکز خرید توریوم با وسایل نقلیه عمومی از سمت آناتولی استانبول نیز فراهم شده است.

مروری بر ساخت مرکز خرید توریوم استانبول

مرکز خرید توریوم یکی از مجلل ترین مراکز خرید استانبول است که گردشگران می توانند از فروشگاه های مختلف با معروف ترین برندهای تجاری محلی و بین المللی خرید کنند. این مرکز خرید در 50 کیلومتری مرکز شهر استانبول موقعیتی متمایز دارد.

این مرکز خرید در سال 2008  با سرمایه ی 200 میلیون دلاری ساخت و ساز را آغاز کرد، و در نهاین در سال 2010 توسط نمایندگان دولت ترکیه و همچنین نخست وزیر کشور رجب طیب اردوغان افتتاح شد. توریوم دارای مساحت کل 256 هزار متر مربع است، این مرکز خرید با روند جدیدی و مدرن پیشگام در بخش خرده فروشی و مراکز خرید است. مرکز خرید توریوم با 180 فروشگاه با برندهای متمایز در خدمت خریداران است، و با برگزاری کمپین ها، رویدادها و مسابقات لذت خرید شما را دو چندان می کند.

مرکز خرید توریوم با طراحی زیبای خود یکی از برجسته ترین مراکز خرید استانبول است که دارای مغازه های درجه یک است که مدرن ترین و معروف ترین مارک های تجاری بین المللی را به فروش می رسانند. این مرکز خرید علاوه بر پارک برفی شامل مجموعه ای از بازی های سرگرمی است و روزانه هزاران بازدید کننده و گردشگر محلی را به خود جذب می کند.

ویژگی ها و امکانات مرکز خرید توریوم استانبول

مرکز خرید توریوم با استفاده از سرگرمی، تفریح و خرید خود را از دیگر مراکز خرید متمایز کرده است.  یکی از ویژگی های مهم مرکز خرید فضای باز و محیطی برای سرگرمی آن است، فضای باز آن محلی است، آرامش و راحتی را فراهم می کند. در این مرکز خرید 30 درصد از کل مساحت به سرگرمی اختصاص داده شده است، این مرکز اولین و تنها پارک برفی ترکیه  با مساحت 4500 متر مربع را دارد.

این مرکز خرید دارای یک شهربازی سرپوشیده  با مساحت 3500 متر است، که بر اساس درک سرگرمی‌های همه سنین طراحی شده است. همچنین در این مرکز خرید یک اتاق خدمات پزشکی، آمبولانس اورژانسی، اتاق کودک، اینترنت رایگان، ویلچر و خدمات کارگر نیز وجود دارد.

توریوم با ارائه محتواها و فعالیت های منحصر به فرد در زمینه سرگرمی و همچنین خرید، یک مرکز زندگی واقعی است. مرکز خرید توریوم استانبول دارای انواع رستوران های محلی و بین المللی مانند Arby’s، Burger King، Caffe Nero، Choc’nette، Kahve Dunyasi، Kfc، Mc Donald’s، Otantik Kumpir، Sbarro، Anadoludan، Atom Tost، Bay Doner، Bereket Doner، Bufette by Milano، Cicek Izgara و … است.

سرگرمی و تفریحات در توریوم استانبول

مرکز خرید تورویم دارای انواع سرگرمی و تفریح در کنار خرید را به شما ارائه می دهد، شما می توانید ساعت ها در کنار فرزندان خود به تفریح و خرید در این مرکز خرید بپردازید. یکی از جذاب ترین فعالیت‌ هایی که در مرکز خرید توریوم انجام می ‌شود، تفریح در پارک برفی است. همچنین علاقه مندان به سینما این فرصت را خواهند داشت تا جدید ترین فیلم ها را در سینمای مرکز خرید تماشا کنند. علاوه بر فروشگاه‌ ها، این مرکز خرید دارای طیف وسیعی از رستوران‌ ها، کافه ‌ها و سایر امکانات تفریحی است.

پارک برفی در توریوم مال استانبول

چیزی که توریوم مال را از دیگر مراکز خرید در استانبول متمایز می کند، داشتن یک پارک برفی عظیم با طراحی خلاقانه است که بازدیدکنندگان می توانند در آن نه تنها در زمستان بلکه در همه زمان ها از برف لذت ببرند. پارک برفی مجموعه ای از بازی های سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان دارد. مساحت این پارک 4950 متر مربع است که شامل بازی های مختلف برفی است. بازدیدکنندگان این فرصت را خواهند داشت که از اسکی لذت ببرند، آدم برفی بسازند و با دوستان خود به برف بازی بپردازند.

ساعت کاری پارک برفی مرکز خرید توریوم استانبول : همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 8 شب برای بازدیدکنندگان باز است. بلیط ورودی پارک برفی توریوم استانبول  برای هر نفری 110 لیر و برای دو نفر 200 لیر است، اما اگر به صورت خانوادگی بروید برای 3 نفر 285 لیر می باشد. هزینه بلیط ورودی برای آخر هفته نیز افزایش می یابد. بازدیدکنندگان همچنین می توانند جشن تولد کودکان خود را در پارک برفی توریوم استانبول برگزار کنند و لحظات به یاد ماندنی برای کودکان خود بسازند.

سینما توریوم استانبول

دوستداران سینما می توانند از جدیدترین فیلم های بین المللی در سراسر جهان از طریق نمایشگرهای سینمایی یکپارچه 7 بعدی لذت در مرکز خرید توریوم استانبول لذت ببرند.

شهر بازی توریوم

یکی دیگر از سرگرمی های این مکان پارک بازی استارپارک  (STARPARK) توریوم است، این پارک با مساحت 3300 متر مربع دارای 35 بازی متنوع از جمله، بازی های کامپیوتری، ترن هوایی، تونل وحشت و … است.

کارتینگ  در توریوم

تفریحات این مرکز خرید به همین جا ختم نمی شود، بلکه باید بگوییم مرکز خرید توریوم دارای یک پیست کارتینگ نیز هست. مساحت این پیست 2700 متر می باشد، که در آن می توانید از به روز ترین ماشین ها و مسیر جذاب آن لذت ببرید.

خرید از توریوم استانبول

مرکز خرید توریوم استانبول دارای 180 مغازه با مارک های تجاری لوکس و معروف ترکی و بین المللی را به خریداران عرضه می کند. خریداران این فرصت را خواهند داشت تا همه آنچه را که نیاز دارند از میان طیف گسترده ای از پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و برقی، و لوازم خانه و آشپزخانه را تهیه کنند. این مرکز خرید علاوه بر خرید، مسابقات و فعالیت‌ های سرگرم ‌کننده مختلفی را ارائه می‌ کند.

شما می توانید بعد خرید مایحتاج خود و گذراندن  یک روز عالی به رستوران های و فست فود های این مرکز خرید بروید، و انواع نوشیدنی های گرم و خنک و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را میل کنید.

توریوم استانبول
روش های رفتن به مرکز خرید توریوم استانبول

 

چگونه به مرکز خرید توریوم برویم ؟

توریوم مال یک مرکز خرید بزرگ با فروشگاه های مختلف و خدمات با کیفیت است که روزانه مقصد هزاران گردشگر است. علاوه بر این، یکی از برجسته ترین مراکز تفریحی استانبول است. مرکز خرید توریوم در محله ی تورگان اوزل استانبول قرار دارد، و دسترسی آن بسیار آسان است. بنابراین هم می توان با وسایل حمل و نقل عمومی و هم ماشین شخصی به آنجا رفت. مرکز خرید توریوم در بزرگراه E-5 بین بیلیکدوزو و آوسیلار، دو مرکز رو به رشد استانبول واقع شده است.

بسیاری می پرسند که چگونه می توان از میدان تکسیم به مرکز خرید توریوم رسید ؟ شما می توانید با اتوبوس شما 76 از میدان تکسیم شوار شوید، و در ایستگاهی به نام صفاکوی پیاده شوید. و از آنجا سوار اتوبوس های دیگری با شماره 34 به سمت بیلیکدوزو بروند، در ایستگاه شهر صنعتی پیاده شوند و در نهایت 3 دقیقه پیاده روی کنند.

آدرس مرکز خرید توریوم استانبول : urgut Özal Mahallesi, E-5 Üzeri, 34903 Haramidere/Esenyurt/İstanbul, Turkey

شماره تماس مرکز خرید توریوم استانبول : ۲۱۲ ۶۹۹ ۹۰ ۵۰ 90+

چکیده مطلب

در سال های اخیر مراکز خرید زیادی در استانبول افتتاح شده است. بهترین مراکز خرید استانبول بیشتر در بشیکتاش، شیشلی، لونت، ماسلاک در سمت اروپایی و کادیکوی و مالتپه در سمت آسیایی قرار دارند.

استانبول که یکی از بزرگترین شهرهای خرید اروپا است، دارای مراکز خرید در دسته بندی های مختلف است. برخی از مراکز خرید مملو از مارک های لوکس و پر زرق و برق هستند، در حالی که برخی دیگر دارای فعالیت های غنی هستند و بنابراین بازدید با کودکان می تواند سرگرم کننده باشد.

یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید توریوم استانبول است. توریوم با وسعتی که دارد، علاوه بر خرید می تواند شما و فرزندانتان را ساعت ها سرگرم کند. مرکز خرید توریوم ارائه دهنده ی انواع برند های ترکی و بین المللی محبوب در سراسر دنیا است. شما می توانید علاوه بر خرید به پارک برفی مرکز خرید توریوم بروید و در آنجا با کودکان خود وقت بگذرانید و با آنها آدم برفی درست کنید. همچنین می توانید جدیدترین فیلم های در حال اکراین در سراسر دنیا را بر روی پرده ی سینمای مرکز خرید توریوم استانبول تماشا کنید و لحظاتی خوش برای خود و فرزندانتان بسازید. برای اطلاع از قیمت تور استانبول تابستان 1401 از مشهد به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورها را به صورت آنلاین و بدون دغدغه خریداری کنید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از علاوه بر نرخ رزرو هتل استانبول از خدمات مختلف مسافرتی مانند قیمت پرواز و هتل های مختلف مانند هتل دبی و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین رزرو هتل خارجی و خرید بلیط هواپیما را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.