حضور هیات ایرانی در نمایشگاه آنوگا آلمان

هیات ایرانی در نمایشگاه جهانی آنوگا 2019 آلمان حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی هیات ایرانی متشکل از بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، حسین پیرموذن عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران، مهدی بابا کاظمی سرکنسول ایران در فرانکفورت و مرتضی دیلان مدیر بازاریابی و سرمایه گذاری و مدیر پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جهانی آنوگا 2019 آلمان حضور یافتند.

نمایشگاه مواد غذایی آنوگا معتبرترین نمایشگاه مواد غذایی جهان است که سالانه در شهر کلن آلمان با حضور هزاران شرکت از سراسر دنیا برگزار می شود. پاویون جمهوری اسلامی ایران نیز از 9 دوره قبل در این نمایشگاه حضور یافته و میزبان شرکت های مواد غذایی ایرانی است.

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل حضور این شرکت ها در نمایشگاه آنوگا فعالیت های اداری لازم را انجام داده و قرار است در جریان آنوگا نیز جلسات B2B نیز برای عقد قرارداد بین شرکت های ایرانی و شرکت های خارجی و افزایش صادرات مواد غذایی برگزار کند.

نمایشگاه مواد غذایی آنوگا 2019 از امروز 5 اکتبر همزمان با 13 مهر آغاز به کار کرده و تا 9 اکتبر یعنی 17 مهرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.