نکات کاربردی برای خرید کیف مجلسی زنانه

در انتخاب کیف مجلسی زنانه نکات ظریفی وجود دارد که در صورت رعایت این موارد، می‌توانید خیالتان راحت باشد که در شیک‌پوشی و جذابیت رقیبی نخواهید داشت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ دو گزینه زیبایی و خلاقیت، دو جزء جدایی‌ناپذیر دنیای مد به شمار می‌آیند؛ و همین امر موجب می‌شود تا در برخی موارد انتخاب برای افراد قدری سخت‌تر شود! چراکه شیک‌پوشی و مطابق روز بودن در روابط اجتماعی تأثیر به سزایی دارد. یکی از گزینه‌هایی که در برخی موارد انتخاب را کمی سخت می‌کند، انتخاب درست کیف مجلسی زنانه است. شاید به نظرتان قدری عجیب باشد!

اما در انتخاب کیف مجلسی زنانه نکات ظریفی وجود دارد که در صورت رعایت این موارد، می‌توانید خیالتان راحت باشد که در شیک‌پوشی و جذابیت رقیبی نخواهید داشت.  اما ما در این مقاله با شما همراه می‌شویم تا نکات جذاب انتخاب یک کیف چرم مجلسی مناسب را بیاموزیم.

انواع کیف مجلسی زنانه

کیف‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی در بازار موجود هستند؛ و این ما هستیم که باید با توجه به موقعیت و سایر لباس‌هایمان آن‌ها را انتخاب کنیم. انتخاب کیف بسیار مهم است زیرا درواقع به‌نوعی کامل‌کننده استایل افراد محسوب می‌شوند.

معمولاً کیف‌های مجلسی زنانه در اندازه‌های بزرگ طراحی نمی‌شوند؛ زیرا افراد اقلام محدودی را در مهمانی با خود حمل می‌کنند.

 برخی از مدل‌های پرطرفدار کیف‌های مجلسی زنانه عبارت‌اند از:

کیف‌های دستی:

این کیف‌ها تنها برای نگهداری موبایل و یکی دو قلم از لوازم‌آرایش شما جادارند. اندازه آن‌ها به‌قدری است که به‌راحتی در دستان شما جای بگیرند. معمولاً در رنگ‌ها و جنس‌های متنوعی در بازار وجود دارند؛ و شما می‌توانید همرنگ لباس و یا هر رنگ دیگری که با استایل شما هماهنگی داشته باشد، آن‌ها را خریداری نمایید.

56239

کیف‌های رو دوشی:

این مدل‌ها هم در اندازه‌های کوچک طراحی می‌شوند؛ و تفاوتی که با مدل‌های دستی دارند این است که یک بند ظریف دارند که معمولاً از جنس زنجیر انتخاب می‌شود؛ و به‌راحتی هم قابل جدا کردن است. هرچند این کیف‌ها بندهای ظریفی برای استفاده به‌صورت رو دوشی دارند، اما برای اینکه لباس مهمانی چروک نشود و استایل فرد حفظ شود، بیشتر به‌صورت دستی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کیف با دسته کوچک، مدل ملکه الیزابت

در مهمانی‌های رسمی و برای استایل کلاسیک، یک انتخاب دیگر هم وجود دارد؛ و آن کیف‌دستی کوچکی است که دسته ثابت کوچکی دارد که می‌توانید بر روی ساعد دست خود نگه‌دارید. این کیف‌ها برای افراد جوان خیلی مناسب نیست. بیشتر برای خانم‌های میان‌سال توصیه می‌شود؛ زیرا به‌شدت رسمی و کلاسیک است.

46414

انتخاب بهترین کیف مجلسی زنانه

چند نکته مهم در انتخاب بهترین مدل و رنگ و شکل کیف مجلسی برای خانم‌ها نقش دارد. ازجمله می‌توان به این موارد اشاره نمود:

بهترین انتخاب متناسب بااندام هر فرد انجام می‌شود:

اگر شما فردی با قدبلند هستید، تقریباً محدودیتی در انتخاب ندارید. فقط از خرید کیف‌های بسیار کوچک اجتناب نمایید؛ اما برای اندام‌ها با قد متوسط و یا افراد کمی چاق، پیشنهاد چرم چوب این است که کیف‌های بزرگ را انتخاب نکنند؛ زیرا اندام آن‌ها را بیش‌ازپیش چاق نشان خواهد داد.

89632

ست کردن رنگ کیف

در مقولهٔ ست کردن لباس انتخاب رنگ کیف هم خودکاری وقت‌گیر است. برای این انتخاب چند حالت وجود دارد:

  1. رنگ کیف با رنگ لباس یکی باشد: این یک انتخاب امن به شمار می‌آید. البته جذابیت زیادی هم با خود برای شخص به همراه نخواهد داشت.
  2. رنگ را می‌توان با کفش‌ها به‌صورت هماهنگ انتخاب نمود

این هم یک روشی است که همواره جواب می‌دهد. شجاعت زیادی نمی‌خواهد و خلاقیت زیادی نیز به همراه ندارد. یک انتخاب ساده اما به‌هرحال امن و شیک شمرده می‌شود.

  1. رنگ کیف با انواع اکسسوری هاست شود

شاید در بین این سه روش گفته‌شده، خلاقانه‌ترین روش انتخاب رنگ کیف همین مورد باشد. در این حالت می‌توان کیف را بارنگ شال، دستمال‌گردن و یا هر اکسسوری دیگری در لباس هماهنگ کرد؛ و این روش یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی است که ترجیح می‌دهند با استایل خود دیگران را شگفت‌زده کنند.

نکات تکمیلی در انتخاب کیف مجلسی زنانه

یکی از ساده‌ترین انتخاب‌ها، کیف‌دستی مشکی‌رنگ است. این مدل‌ها با تمام استایل‌ها هماهنگ است؛ و انتخاب آن حاشیه امنی را برای فرد ایجاد خواهد کرد.

برای اینکه شیک به نظر برسید، توجه داشته باشید که هرگز کیف خود را بیش‌ازحد پر نکنید. به‌این‌ترتیب هم کیف شکل ظاهری خود را حفظ می‌کند و هم سلامتی شما تهدید نخواهد شد.

همراه با پیراهن بلند مهمانی، بهترین انتخاب کیف‌دستی است. با این مدل لباس‌ها، کیف را روی شانه خود نیندازید.

توجه داشته باشید که همیشه زیبایی در سادگی است؛ بنابراین بهتر است از انتخاب کیف با تزئینات زیادی بپرهیزید.

برخی از کیف‌های پارچه‌ای و یا چرمی طرح دار هستند. به‌شرط آنکه لباس شما ساده باشد، می‌توانید این مدل‌ها را هم خریداری نمایید.

همیشه رنگی را انتخاب کنید که به‌نوعی در دیگر قسمت‌های لباس‌های شما هم وجود داشته باشد. در غیر این صورت کیف به‌صورت یک لکه در دستان شما به نظر خواهد رسید؛ و هماهنگی و تعادل که از الزامات شیک‌پوشی است در این حالت برآورده نخواهد شد.

این نکات جزو مهم‌ترین مواردی بود که در انتخاب کیف مناسب نقش کلیدی بر عهده‌دارند. لطفاً توجه داشته باشید که در کنار این موارد انتخاب نهایی با توجه به سلیقه هر فرد صورت می‌گیرد؛ و این نکات تنها راهنمای این انتخاب به شمار می‌آیند.

کلام آخر

دنیای کیف‌ها به‌خصوص کیف مجلسی زنانه بسیار خوش آب و رنگ است. تنوع مدل‌ها، رنگ‌ها و جنس این کیف‌ها، انتخاب را بیش‌ازپیش با مشکل مواجه می‌کند. به‌شرط آنکه با مدل‌های مختلف آشنا باشید؛ و همچنین استایل خود و شکل اندام خود را بشناسید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که بهترین انتخاب را داشته‌اید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.