وزیر صنعت مطرح کرد؛

تلاش برای حفظ روحیه شهدا در وزارت صمت

وزیر صمت گفت: امروز درگیر جنگ ظالمانه‌ی هستیم که وزارت صنعت در خط مقدم آن قرار گرفته است پس باید همان روحیه و همان دیدگاه را حفظ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی  رضا رحمانی وزیر صمت در حاشیه مراسم مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام، به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهترین راهکار برای توجه به راه شهدا این است که در هر کار و مسئولیتی باشیم با ملاک شهدا اقدام به انجام کار‌های جهادی و مخلصانه کنیم.

او ادامه داد: با عمل به مسیری که شهدا در پی گرفته بودند می‌توانیم از روحیه شهدا بهرا ببریم؛ ما در وزارت صمت همواره در تلاش بودیم تا در مسیری باشیم که شهدا ان را دنبال می‌کردند و همان روحیه را به کار بگیریم.

بهمن حسین‌ زاده سرپرست شركت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌المللی ایران در مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام، به مناسبت هفته دفاع مقدس که با حضور وزیر صمت صورت گرفت، اظهار کرد: رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس ثابت کردند که ملت ایران شکست نا پذیرند و حتی اگر لازم باشد با خون از خاک و سرزمینشان دفاع خواهند کرد.

 

امروز درگیر جنگ ظالمانه‌ی هستیم که وزارت صنعت در خط مقدم آن قرار گرفته است پس باید همان روحیه و همان دیدگاه را حفظ کرده و به سمت بهبود عملکرد در صنعت و اقتصاد عمل کنیم.

او با تاکید بر این که چنین دیدگاهی می‌تواند ما را در این جنگ حفظ کند تصریح کرد: دشمن ما تا به امروز شکست خورده است و به لطف خدا تولید، اشتعال و صادرات ما رو به پیشرفت است؛ حفظ وضع تولید کاری جهادی و تولید امری مقدس است پس باید با روحیه دفاع مقدس با ان برخودد شود.

او ادامه داد: امروزه هم همان استکبار جهانی و به سرکردگی آمریکا تلاش می‌کند که ملت ایران را به شکست و تحریم وادارد؛ اما در عرصه اقتصادی هم از پای نخواهیم نشست و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری، تمام توان خود را برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات اقتصادی به کار خواهیم برد.
حسین زاده با تاکید بر این که ایران همواره قدردان شهدا است، گفت: هیچ‌گاه شهدا را فراموش نخواهیم کرد و از ثمره خون آن‌ها دفاع خواهیم کرد.
انتهای پیام/
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.