رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خراسان رضوی:

قیمت مصرف‌کننده درج شده روی شوینده‌ها واقعی نیست

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خراسان رضوی گفت:قیمت مصرف‌کننده درج شده روی شوینده‌ها باید بر اساس آنالیز واقعی ثبت شود. در حال حاضر قیمت کنونی درج شده روی شوینده‌ها مورد تایید انجمن نیست.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ علی اصغریان در خصوص گرانی شوینده‌ها اظهار کرد: از زمان اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قیمت برخی از کالاها با دستورالعمل و در برخی کالاها بدون دستورالعمل افزایش یافته است. هم‌اکنون مواد شوینده نیز گران شده و این افزایش قیمت برای شوینده‌های مختلف متفاوت بوده است.

وی افزود: انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خراسان رضوی در حال حاضر پیگیر مساله درج قیمت‌ روی کالاهاست. هم‌اکنون چند تیم در حال آنالیز قیمت‌ها بوده و تلاش می‌کنند با هر گونه تخلف برخورد نمایند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خراسان رضوی تصریح کرد: باید توجه داشت درج قیمت‌ مصرف‌کننده روی کالاها باید از طرف انجمن مورد تایید قرار گیرد. در حال حاضر درج این قیمت‌ها روی کالاهایی که قیمت مصوب ندارد، مورد تایید انجمن نیست. بر این اساس آنالیز و هزینه سربار تولیدکننده نیز باید واقعی باشد تا اگر خلافی اتفاق افتاده باشد، با متخلفان برخورد و پرونده آنان به مراجع قضایی ارسال شود. قیمت درج شده روی کالاهایی که قیمت مصوب دارد، مورد تایید است اما مسئولیت قیمت غیرواقعی کالاها بر عهده تولیدکننده خواهد بود.

اصغریان تصریح کرد: درج قیمت مصرف‌کننده روی شوینده‌ها نیز باید بر اساس آنالیز واقعی ثبت شود. در حال حاضر قیمت موجود روی شوینده‌ها مورد تایید انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان خراسان رضوی نیست.

وی افرود: باید توجه داشت قیمت هیچ کالایی در سطوح عمده و خرده‌فروش نباید با تخفیف ارائه شود و اگر هم ارائه شود، این قیمت غیرواقعی است.

منبع : ایسنا

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.