برای دومین بار صورت گرفت؛

انتخاب روابط عمومی بانک مسکن به عنوان عضو هیات رییسه شورای روابط عمومی‌های کردستان

در مجمع روابط عمومی‌‎های کردستان که با حضور استاندار و روابط عمومی ۸۹ دستگاه اجرایی استان برگزارشد، مدیر روابط عمومی بانک مسکن، عضو هیات رییسه شورای روابط عمومی‌های استان شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در ابتدای سخنان خود در مجمع عمومی شورای روابط‌عمومی‌های استان کردستان ضمن گرامیداشت سالگرد سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان، این سفر را بسیار تاثیرگذار، ماندگار، خاطره‌انگیز و حرکت‌آفرین عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این سفر، با فرهنگی خواندن کردستان، دیدگاه امنیتی به این استان را به سمت دیدگاه فرهنگی سوق دادند و مدیران و نخبگان استان را هم به این مهم توجه دادند که قدر این گنجینه فرهنگی را بیشتر بدانند.

استاندار کردستان در ادامه به بحث روابط‌عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: تمام آنچه در خصوص روابط‌عمومی‌ها گفته می‌شود منوط به تفویض اختیار از سوی مدیران نیست بلکه روابط‌عمومی باید اثبات کند فعالیت سازمان و دستگاه بدون او رو به جلو نیست.

وی با تاکید بر اینکه اگر حوزه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی فعال نباشد همه کارهای مدیران مسکوت و ابتر می‌ماند، اضافه کرد: روابط‌عمومی باید در حوزه انعکاس نظرات مردم نیز بدون لکنت و ترس، واقعیت‌های کف جامعه را به مدیر دستگاه خود منعکس کند.

زارعی‌کوشا با اشاره به وظیفه مهم روابط‌عمومی‌ها به عنوان یک شبکه اطلاع‌رسانی و جریان‌ساز، خاطرنشان کرد: معتقدم علیرغم نارسایی‌ها و کمبودها، اگر مجمع روابط‌عمومی‌ها نتواند جریان‌سازی کند، خودش نخواسته و تلاش نکرده‌است.

وی به مسئله بسیار مهم جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در خصوص مسئله تبیین در جامعه تاکید کرده‌اند و روابط عمومی ‌ها در این زمینه نقش و رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند.

لازم بذکر است در انتخابات هشتمین دوره شورای روابط عمومی های استان، ۱۵ نفر برای هیات رییسه، ۲ نفر برای بازرس و یک نفر برای خزانه‌دار داوطلب شدند که پس از رای‌گیری لقمان فلاحی مدیر روابط عمومی بانک مسکن کردستان به عنوان عضو هیات رئیسه روابط عمومی‌های استان کردستان انتخاب شد.

شایان ذکر است، در این نشست مدیر روابط عمومی بانک مسکنکردستان به عنوان نماینده روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان مشکلات و پیشنهادات عملی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی استان را در حضور استاندار کردستان مطرح کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.