حضور وزیر راه در غرفه ذوب آهن اصفهان

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح نهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و صنایع و تجهیزات وابسته با حضور در غرفه ذوب‌آهن با قدردانی از نقش مهم این شرکت در قطع وابستگی ریل و تجهیزات وابسته، گفت: باعث افتخار است که ذوب‌آهن اصفهان به عنوان یک صنعت مادر با اقدامات مهم خود در زمینه تولید ریل، ره صدساله را یک شبه پیمود و آرزوی دیرین ایرانیان را در این کشور عزیز محقق نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ وزیر راه افزود: ما سعی می‌کنیم مسیر همکاری مشترک بین این صنعت مادر را با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تسهیل و مشکلات موجود را برطرف نماییم.

تولید ریل در ذوب آهن سرمایه و اقتدار راه آهن جمهوری اسلامی است

میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز با حضور در غرفه ذوب آهن صفهان با قددردانی از نقش بی بدیل همکاران ذوب آهنی در تولید انواع ریلی، گفت:تولید ریل در ذوب آهن علاوه بر افتخار برای مملکت برای راه آهن جمهوری اسلامی نیز اقتدار و افتخار محسوب می شود.

در این بازدیدها، محمدرضا کجباف مدیر بازاریابی و فروش داخلی شرکت در خصوص مسائل موجود در تعاملات با وزارت خانه راه و شهرسازی به ویژه با راه آهن جمهوری اسلامی گزارشی ارائه کرد.

همکاری ذوب آهن اصفهان، کشور را از واردات ریل زبانه بی نیاز کرد

 بهرامی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل  شرکت گسترش صنایع ریلی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و صنایع و تجهیزات وابسته، گفت:  ذوب آهن افتخار مملکت است و بسیار حرفه ای و توانمند وارد بحث تولیدریل شد و در تولید انواع ریل بسیار موفق عمل کرد.

وی با بیان این که شرکت ما در تولید ریل زبانه همکاری بسیار نزدیکی با ذوب آهن دارد و جهت تولید ریل سوزن این قطعه استراتژیک و ارزشمند قرارداد یک ساله با شرکت ذوب آهن منعقد کرده ایم افزود: طی دو مرحله بومی سازی این قطعه تولید می شود ابتدا ریل خام  را ذوب آهن تولید می کند و سپس کارهای مربوط به فورج(آهنگری) توسط ما انجام می شود، با این همکاری، بی نیازی کشور از واردات ریل زبانه را شاهد هستیم.

وی تأکید کرد: در دنیا فقط دو کشور، ریل زبانه را تولید می کردند و در حال حاضر ما با همکاری شرکت ذوب آهن اصفهان این افتخار را نصیب کشورمان کردیم.

رشیدی عضو هیأت مدیره شرکت گسترش صنایع ریلی نیز گفت: ریل در ذوب آهن با کیفیت استانداردهای بین المللی تولید می شود و به عنوان یک موفقیت برای کشورمان در دنیا مطرح می باشد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.