تجلیل از پهلوان های نامدار منطقه 17؛

رضا شنگی با حضور در مراسم ورزش زورخانه ای باشگاه هژبر از پهلوان های نامداری سطح منطقه 17 تقدیر کرد.

به مناسبت گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ به همراه جمعی از مدیران شهری در باشگاه هژبر و جمع پهلوان های ورزش باستانی زورخانه ای حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، به مناسبت گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ به همراه جمعی از مدیران شهری در باشگاه هژبر و جمع پهلوان های ورزش باستانی زورخانه ای حضور پیدا کردند.

در این مراسم ورزش زورخانه ای،پهلوان حساس و پهلوان توپچی از پهلوان های مطرح و مفاخر منطقه و دیگر پهلوان های این ورزش حضور داشتند.

شنگی با بیان اینکه باعث افتخار است در جمع شما پهلوان ها حضور دارم،گفت: پهلوان توپچی از بچه محل های منطقه ۱۷ و افتخارات کشور است.
وی با اشاره به منش پهلوانی تصریح کرد: بهترین امر به معروف در جامعه و منطقه ما، روش و منش پهلوانی است و بهترین کار، همین ادب و اخلاص شما پهلوان ها است.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: با توجه به تیم مدیریتی جوان در شهرداری منطقه، انگیزه و شور خدمت به مردم را داریم و ان شالله شهدای همین منطقه از ما دستگیری کنند تا خادم خوبی برای مردم باشیم. درخواستی که از شما پهلوان ها دارم این است که تا جای ممکن این ورزش را در سطح منطقه گسترش دهید.

شنگی با بیان اینکه اطلاع رسانی و آگاه سازی برای این ورزش و فضاهای موجود،کم است تصریح کرد: ظرفیت هایی که منطقه و شهرداری منطقه دارد، در خدمت شما پهلوان ها جهت گسترش این ورزش خوب پهلوانی که حلقه گمشده این روزهای جامعه است،می باشد.

وی گفت: جوان ها و نوجوان های منطقه تشنه اخلاق،مروت و جوانمردی هستند. ما با همه توان از افرادی که این ورزش را در سطح منطقه گسترش دهند، پشتیبانی می کنیم.

شهردار منطقه اظهار کرد: ان شالله ظرفیت شما عزیزان نیز پای کار ترویج این ورزش باشد و فرصتی برای نوجوان ها و نوجوان های منطقه باشد تا بتوانند از این فرصت ارزشمند که هم اثر تاریخی دارد و هم سبقه تاریخی بسیار عمیقی دارد و از تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیز است،بهره مند شوند شوند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.