سرپرست جدید اداره امور شعب استان اصفهان معرفی شد

سرپرست اداره امور شعب استان اصفهان در مراسمی با حضور اعضای هیات عامل بانک ملی ایران، جمعی از مدیران ارشد و صنعتگران اصفهان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، فرهاد معقول در این مراسم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سال های اخیر مبنی بر توجه ویژه به حوزه اقتصادی کشور و حمایت از تولید اظهار داشت : در حال حاضر بخش بزرگی از تامین مالی حوزه های مختلف اقتصادی کشور برعهده بانک ها است و با توجه به گستردگی عملیات بانکی، میزان منابع در اختیار، نیروی انسانی توانمند و توزیع جغرافیایی شعب بانک ملی ایران نقش محوری این بانک در اجرای سیاست های اقتصادی و بانکی کشور با اهمیت است.

وی در ادامه تاکید کرد: بانک ملی ایران همواره در دوره های مختلف نقشی پیشرو در گسترش عدالت اجتماعی و اجرای طرح های بزرگ استانی داشته است و با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای استان اصفهان در حوزه های مختلف اقتصادی و صنعتی از شتاب بیشتر روند مشارکت و حمایت بانک ملی ایران از تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال در این استان خبر داد.

محمد نور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور نیز در ادامه این مراسم با اشاره به بیش از 25 هزار شهید سرافراز استان اصفهان در دوران دفاع مقدس خدمت رسانی به مردم این استان را مایه مباهات و افتخار بانک ملی ایران دانست و گفت: وجود مدیران توانمند استانی ، ظرفیت بالای تولید به عنوان قطب صنعتی کشور و بهره مندی از مردمی فهیم ، شهید پرور و ولایی در استان اصفهان جایگاه ویژه ای به این استان در سطح کشور بخشیده است.

وی از سرپرست جدید استان اصفهان خواست تا در اجرای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و در مسیر پیاده سازی اهداف عالیه بانک با ایجاد تعاملات سازنده با نهاد های اجرایی ، نظارتی و بخش خصوصی استان موجبات هم افزایی در حوزه های خدمت رسانی به مشتریان و اجرای سیاست های بانکی و اقتصادی کشور و دست یابی به اهداف ابلاغی بانک را ایجاد نماید.

امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این مراسم از نقش تاثیرگذار بانک ملی ایران به عنوان بازوی اجرایی دولت در نظام بانکی و اقتصادی و حمایت ویژه این بانک از پروژه های مالی و اقتصادی و مشارکت در سرمایه گذاری های مولد استان در راستای پایداری اشتغال قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در دوره مدیریت جدید، بانک ملی ایران بیش از پیش در حمایت از تولیدکنندگان و خدمت به مردم شریف اصفهان توفیق یابد.

شایان ذکر است در این جلسه رشید ساعدی به عنوان سرپرست اداره امورشعب استان اصفهان معرفی شد و در ادامه از تلاش ها و زحمات محمد نور آزادی طی مدت زمان تصدی ریاست اداره امورشعب استان قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.