ضرابیان در نشست خبری:

درباره واردات خودرو نباید هیجان زده عمل کنیم/ قیمت ‌های محصولات بهمن موتور معقول است

مدیرعامل بهمن موتور گفت: در حوزه واردات خودرو نباید هیجان زده عمل کنیم و باید براساس یک رویکرد معقول در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو در نشست خبری  با اصحاب رسانه با بیان اینکه برنامه‌های با جدیت و در وقت مقرر انجام شده است اظهار کرد: ما محصول ون اینرودز رو امسال رونمایی کردیم و خوشبختانه در نمایشگاه نیز مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: سبد محصولات ما در سال جاری شامل فیدلیتی، دیگنیتی و ریسپکت بوده که در نمایشگاه نیز این محصولات عرضه شده است.

مدیرعامل بهمن موتور درباره تغییر قیمت محصولات بهمن موتور تاکید کرد: قیمت‌ های محصولات بهمن قیمت‌های مناسب و معقولی بوده است و ما سعی می‌کنیم در قیمت گذاری مشتریان خود را در نظر بگیریم.

وی گفت: ما عملا از قیمت پرداختی از مشتری ۳۰ درصد را به مجموعه‌های دولتی عوارض می دهیم از این رو ما در این ۳۰ درصد هیچ دخالتی نداریم از این رو این روند بر درآمد ما تاثیر دارد.

مدیرعامل بهمن موتور اظهار کرد: یکی از دلایل مراجعه مشتریان به گروه بهمن خدمات پس از فروش شرکت بهمن است از این رو ایجاد پایداری در این وضعیت نیازمند هزینه است از این رو محصولات ما اگر تفاوت قیمت با بازار دارند به دلیل کیفیت و خدمات بالای ما است.

ضرابیان با بیان اینکه از واردات خودرو استقبال می‌کنیم افزود: زمانی که در دنیا مشکل قطعات و بردهای الکترونیک وجود دارد و شرکت‌ های بزرگ جهان به این موضوع اذعان دارد از اینکه ما اعلام کردیم میزان واردات خودرو صورت گیرد از نظر ما هیجان زده است و ما باید منتظر بمانیم که چه زمانی واردات صورت می‌گیرد سپس درباره آن صحبت کنیم.

پورابراهیم از مدیران دیگر بهمن موتور با بیان اینکه در حال حاضر ما تمام خطوط رنگ و‌مونتاژ را به نحوی طراحی کردیم که قابلیت  تولید ۶۰ هزار خودرو را داریم افزود: این امکان به وجود آمده است که چرخه کامل تولید در مجموعه بهمن راه‌اندازی شود و ما جهت تغییر و ارتقای ربات‌های رنگ‌ آمیزی اقدام کردیم.

در این نشست خبری  پارسا نوری معاون مهندسی بهمن موتور با بیان اینکه ما خط تولید بدنه در بهمن موتور راه‌اندازی کردیم گفت: امیدواریم در این راستا شاخص کارآیی خود را ارتقا دهیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.