در نشست خبری گروه بهمن مطرح شد؛

علی مرادلو در پاسخ به رخداد اقتصادی: از واردات خودرو استقبال می کنیم/ قیمت گذاری در بهمن موتور تغییری نمی کند

مدیرعامل گروه بهمن موتور گفت: گروه بهمن موتور از مصوبه آزادسازی واردات خودرو استقبال می کند و در این راستا مخالفتی ندارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ بیوک علی مرادلو مدیرعامل گروه بهمن خودرو در نشست خبری  با اصحاب رسانه در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو با بیان اینکه بهمن موتور یک شرکت خصوصی است و براساس سرمایه سهامداران خود حرکت می‌کند اظهار کرد: از سال ۹۵ که بهمن  خصوصی شده مجموعه فعالیت‌هایی که تیم انجام داده باعث خلق ارزش‌های بسیار شده است.

وی افزود: تمام محصولاتی که می بینید حاصل تیم بهمن است و من به آن افتخار می‌کنم و بهمن خیلی حرف برای گفتن دارد و آینده بزرگتری را برای خودش متصور است.

مدیرعامل گروه بهمن خودرو به بیان اینکه نیاز کشور در بخش تجاری بالا است تصریح کرد: ما فعالیت بیشتری را در این زمینه گذاشتیم و در حال حاضر اکثریت بازار در حوزه تجاری در اختیار بهمن است.

علی مرادلو خاطرنشان کرد:اگر به بخش خصوصی توجه شود بدون شک بسیاری از خواسته‌های ما عملیاتی می شود و ما در این راستا مرکز خشنودی و رضایت مشتریان را راه اندازی کردیم و این در بین شرکت‌های خودروسازی رویکردی متمایز است.

وی درباره طرح وزارت صنعت درباره فروش خودرو گفت: ما نگفتیم موافق این طرح هستیم ولی چون وزارت صنعت سیستمی را طراحی کرده ما همراهی می‌کنیم ولی در مجموع ما با موضوع قرعه‌کشی موافق نیستیم.

مدیرعامل گروه بهمن موتور افزود: ما براساس یک سیستم مشخص قیمت گذاری می‌کنیم و امیدواریم این سیستم کوتاه مدت اجرایی شود و قرعه‌کشی حذف شود.

وی تصریح کرد: ما سال گذشته بیش از ۱۶۰۰ شغل ایجاد کردیم و امیدواریم مسئولین همراه باشند چرا که ما در جهت تحقق فرمان ۸ ماده ای رئیس جمهور وارد عمل شدیم.

مدیرعامل بهمن موتور با بیان اینکه قرعه‌کشی در حوزه خودروهای تجاری امکانپذیر نیست گفت: این اقدام در حوزه تجاری امکانپذیر نیست.

وی در پاسخ به رخداد اقتصادی درباره واردات خودرو گفت: زمانی که تصمیم برای واردات خودرو صورت گرفت خودروسازی وجود نداشت و ما با این موضوع مخالفتی نداریم ولی اینکه خودرو وارد کنیم یا خیر هنوزی تصمیمی  اتخاذ نکردیم.

وی تاکید کرد: یکی از افتخارات گروه بهمن خدمات و سرویس‌دهی خوب این شرکت است و ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم این رویه ادامه پیدا کند و سعی می کنیم این مراقبت خانوادگی را در گروه بهمن ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه قیمت‌ گذاری خودمان را تغییر نمی دهیم افزود: اجازه بدهیم کار جلو برود بعد درباره مصوبه وزارت صنعت صحبت کنیم.

مدیرعامل بهمن موتور تصریح کرد: طبق مصوبه وزارت صمت پول دریافتی از مشتری وارد حساب بهمن خودرو می شود اما ما باید اجازه دهیم تا روند اجرایی شود تا در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

در ادامه این نشست خبری بابک زرین بخش مدیر مرکز خشنودی و رضایت بهمن موتور تاکید کرد: الویت اول ما مشتری است و سعی می‌کنیم اگر نارضایتی ایجاد شود برطرف شود و نگاه ما به نسبت سایر شرکت‌ها متفاوت بوده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.