با حضور معاون وزیر صنعت؛

چهارمین نمایشگاه خودرو به طور رسمی آغاز به کار کرد

با حضور معاون وزیر صنعت چهارمین نمایشگاه خودرو به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ با حضور علی نبوی رئیس سازمان گسترش و صنایع نوسازی ایران و معاون وزیر صنعت چهارمین نمایشگاه خودرو به طور رسمی آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه از صبح امروز در نمایشگاه شهر آفتاب کار خود را آغاز کرده است.

در این نمایشگاه بیشتر شرکت‌‌ های خودروسازی کشور با معرفی محصولات جدید حضور دارند.

بیش از ۴۰۰ رسانه و خبرنگار داخلی اخبار مربوط به چهارمین دوره نمایشگاه خودرو را پوشش خبری می‌دهند.

این نمایشگاه پس از وقفه سه سال امسال در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه عباس تقدسی‌نژاد مدیر  نمایشگاه شهر آفتاب با ابراز خوشحالی از برگزاری این نمایشگاه بعد از وقفه‌ای طولانی مدت اظهار کرد: این نمایشگاه اولین نمایشگاه قرن کشور است و امیدواریم باعث تحول در صنعت خودرو شود.

وی با تشکر از وزیر و وزارت  صنعت به دلیل آزادسازی واردان خودرو افزود: باتوجه به اینکه امکان حضور شرکت خارجی نبود از از حضور شرکت‌های داخلی و شرکای خارجی آن‌ها استقبال می‌کنیم.

مدیرنمایشگاه شهر آفتاب تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد تعامل بین شرکت‌ها و حمایت از ایده‌های نوآورانه است که امیدواریم این  مهم  در این نمایشگاه محقق شود.

تقدسی ‌نژاد با انتقاد از سهم ناچیز ایران در حوزه نمایشگاهی خاطرنشان کرد: برخی ساختارها در این حیطه باید تغییر کند چرا که ما در کشورمان ۳۳ سایت  نمایشگاهی داریم که باید ساماندهی در این راستا انجام شود.

در ادامه این مراسم علی نبوی رئیس سازمان گسترش و صنایع نوسازی ایران با مبارک دانستن افتتاح نمایشگاه خودرو با آزادسازی واردات خودرو تاکید کرد: این نمایشگاه می‌ تواند اطلاعات دقیقی را در حوزه خودرو در اختیار مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه با توجه به دغدغه کیفیت خودرو از سوی مقام معظم رهبری و فرمان ۸ ماده ‌ای رئیس‌جمهور در این راستا و تاکیدات وزیر صنعت در این حیطه گفت: امیدوارم این مهم در نمایشگاه خودرو لحاظ شود و خودروسازان تلاش مضاعفی را در این راستا انجام دهند.

رئیس سازمان گسترش و صنایع نوسازی ایران با بیان اینکه خودرو دومین صنعت کشور است اظهارکرد: ما انتظار داریم دغدغه رهبری در حوزه کیفیت خودرو وجود دارد و از نظر ما این پتانسیل در صنعت خودروسازی ما برای تولید خودرو باکیفیت وجود دارد و امیدواریم این مهم هرچه سریعتر عملیاتی شود.

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.