خرید و تحویل ۲هزار عدد چرخ توسط متروی پایتخت

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خرید دو هزار چرخ برای ناوگان مترو و تحویل آن در یک زمانبندی کوتاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ مهدی شایسته اصل با اشاره به اینکه در دوره جدید مدیریت شهری، اقدامات خوبی برای تأمین و خرید قطعات مورد نیاز مترو و پر کردن انبارهای خالی برداشته شده است گفت: به تازگی ۲ هزار چرخ ثبت سفارش و خریداری شده است که در مرحله نخست ۲۰۹ عدد از این چرخ ها تحویل انبار این شرکت شد.

وی افزود: طی هفته های آینده مابقی چرخ‌ها به صورت مرحله ای به انبار شرکت بهره برداری مترو منتقل خواهد شد تا در بخش تعمیرات و نگهداري ناوگان استفاده شوند.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته به دلایل نامعلوم، اقدامی برای تأمین قطعات یدکی به ویژه چرخ که از مهمترین قطعات مورد نیاز برای نگهداری واگن ها است، نشده بود، وی تصریح کرد: با ورود این ۲ هزار چرخ بخش قابل توجهی از مشکلات حل خواهد شد و دیگر مجبور نخواهیم شد تعدادی از واگن ها را به خاطر نبود چرخ از ناوگان خارج نماییم.

شایسته گفت: علاوه بر چرخ ناوگان، قطعات یدکی مورد نیاز دیگری هم در قرارداد ۸۰۰۰ میلیارد ریالی با بانک شهر از مبادی متعدد سفارش گذاری شده است و در راستای اورهال تجهیزات ثابت و متحرک به مرور زمان، تأمین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: امیدواریم با رویکرد قابل تحسین شهردار محترم تهران و معاونت اقتصادی در تأمین مالی برای خرید قطعات اضطراری مترو، شاهد افزایش رضایتمندی مسافران و بهبود کیفیت خدمت رسانی در این ناوگان پاک باشیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.