مدیرعامل بیمه رازی خبر داد؛

بیمه انرژی، پتروشیمی و فولاد اولویت اصلی بیمه رازی در سال 1401/ برنامه‌ریزی بیمه رازی با تاکید بر تحقق شعار سال

مدیرعامل بیمه رازی ارائه پوشش‌های بیمه‌ای کامل برای پروژه‌های ملی کشور در حوزه‌های عمرانی، صنعتی، انرژی و حمایت از تولید ملی با تاکید بر تحقق شعار سال اولویت اصلی بیمه رازی است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ علی جباری در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، از اولویت‌های شرکت بیمه رازی خبر داد و گفت: شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه ارائه خدمات بیمه‌ای به صنایع انرژی، پتروشیمی و فولاد را در اولویت اصلی خود قرار داده است.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: بیمه رازی در سال 1401 خدمات نوین بیمه‌ای و محصولات جدیدی را به بازار معرفی خواهد کرد که در این میان فعالیت شرکت با تاکید بر ارائه خدمات و پوشش‌های بیمه‌ای به زیرساخت‌های کشور است.

او تاکید کرد: شرکت بیمه رازی بخشی از برنامه کاری خود را متناسب با شعار سال طراحی می‌کند و در سال 1401 با توجه به شعار سال 1401 که از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، ارائه خدمات به شرکت‌های تولیدی دانش بنیان نیز جایگاه قابل توجهی در این شرکت دارد.

جباری در انتها خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های پیشنهادی بیمه رازی برای صنعت بیمه ارائه پوشش‌های بیمه‌ای به حیوانات خانگی همچون سگ، گربه و اسب است که از سال‌های گذشته اسب تحت پوشش قرار گرفته و ارائه خدمات به حیوانات سگ و گربه هنوز نهایی نشده است و با توجه به برنامه‌های بیمه رازی این طرح در دست اقدام نیست.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.