معاون امور شرکتها و مجامع گروه مالی سپه خبر داد؛

شرکت هواپیمایی شاهین احیا شد

معاون امور شرکتها و مجامع گروه مالی سپه ضمن تشکراز تیم مدیریتی جدید گروه توسعه ترابر ایرانیان گفت: تیم مدیریت جدید گروه توانست اتفاقات خوبی را رقم بزند که یکی از آنها احیای شرکت هواپیمایی شاهین بود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ رستم رنجبر معاون امور شرکتها و مجامع گروه مالی سپه درضیافت افطاری گروه توسعه ترابر ایرانیان جمع مدیران و پرسنل گروه، گفت: اقدامات بسیار خوبی طی پنج ماه گذشته صورت گرفته که بخش بسیاری از آن حاصل زحمات دکتر فتحی پور می باشد.

وی با تاکیدبر این که مدیرعامل گروه مالی سپه و مدیرعامل بانک سپه همیشه قدردان این زحمات هستند، افزود: گروه مالی سپه با هدف کمک به زنجیره طرح بانک سپه و برداشتن موانع در قالب شرکتهای مختلف فعالیت می کند.

معاون امور شرکتها و مجامع گروه مالی سپه افزود: گروه مالی سپه شرکتهای بزرگ در بخش های مختلف اقتصادی را مدیریت می کند که یکی از آنها هلدینگی است که در بخش انرژی فعالیت دارد و ۸ درصد برق کشور را تامین می کند و یا در بخش ساختمانی شرکت بسیار فعالی دارد.

رنجبر تصریح کرد: گروه توسعه ترابر ایرانیان نیز شرکت فعال گروه مالی سپه در بخش حمل و نقل است که نقش مهم و تاثیر گذاری را در بخش حمل و نقل کشور ایفا می کند.

وی اظهار داشت: تیم مدیریت جدید گروه توانست اتفاقات خوبی را رقم بزند که یکی از آنها احیای شرکت هواپیمایی شاهین بود.

معاون امور شرکتها و مجامع گروه مالی سپه گفت: با تلاش تیم جدید مدیریتی گروه سرمایه گذاری ترابر ایرانیان، سود گروه به ۸ برابر افزایش یافت.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.