سایت‌های مشابه تریدینگ ویو

هر معامله‌گری که در بازار‌های مالی مانند ارز دیجیتال، سهام و فارکس فعالیت می‌کند، نیازمند به دست آوردن اطلاعات کاربردی همچون حجم معاملات روزانه، نمودار تحلیل قیمت‌ها، اخبار بازار وغیره است. امروزه سایت‌های بسیاری وجود دارند که ابزار تکنیکال متعدد و اخبار به روز بازار‌های مالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ معروف‌ترین و پربازدیدترین این سایت‌ها، تریدینگ ویو نام دارد که امکانات حرفه‌ای تحلیل تکنیکال را برای معامله گران بازار فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ هرمعامله‌گری که در بازار‌های مالی مانند ارز دیجیتال، سهام و فارکس فعالیت می‌کند، نیازمند به دست آوردن اطلاعات کاربردی همچون حجم معاملات روزانه، نمودار تحلیل قیمت‌ها، اخبار بازار وغیره است. امروزه سایت‌های بسیاری وجود دارند که ابزار تکنیکال متعدد و اخبار به روز بازار‌های مالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ معروف‌ترین و پربازدیدترین این سایت‌ها، تریدینگ ویو نام دارد که امکانات حرفه‌ای تحلیل تکنیکال را برای معامله گران بازار فراهم می‌کند.‌

نیازمند به دست آوردن اطلاعات کاربردی همچون حجم معاملات روزانه، نمودار تحلیل قیمت‌ها، اخبار بازار وغیره است. امروزه سایت‌های بسیاری وجود دارند که ابزار تکنیکال متعدد و اخبار به روز بازار‌های مالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ معروف‌ترین و پربازدیدترین این سایت‌ها، تریدینگ ویو نام دارد که امکانات حرفه‌ای تحلیل تکنیکال را برای معامله گران بازار فراهم می‌کند. سایت‌های رایگان و غیر رایگان مشابه تریدینگ ویو وجود دارد که در این مقاله به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم. با مراجعه به آدرس هر یک از آن‌ها می‌توانید اطلاعات ارزشمندی برای معامله دارایی خود به دست‌آورید و به صورت حرفه‌ای در بازار فعالیت کنید.

سایت تریدینگ ویو چیست؟

سایت تریدینگ ویو (trading view) اولین سایت کاربردی فارکس است که با استفاده از آن می‌توان اطلاعات مفید بسیاری در مورد بازار‌های مالی از جمله ارز دیجیتال به دست آورد. در این سایت می‌توانید اخبار فاندامنتالی را دنبال کنید. تریدینگ ویو، ابزار‌های حرفه‌ای همچون چنگال اندروز، الگو‌های هارمونی و کلاسیک، انواع سطوح مقاومت و حمایت، فیبوناچی وغیره در اختیار شما قرار می‌دهد. این سایت دارای بخش فیلترنویسی، چارت و تحلیل اعضا است؛ یعنی این امکان برای شما وجود دارد که تحلیل دیگران را هم مشاهده کنید. سایت تریدینگ ویو با آدرس tradingview.com، بسیاری از بازار‌های مالی را پوشش می‌دهد و دارای بخش تحلیل در جفت ارز‌ها، CFD، سهام وغیره است. تعداد زیادی از سایت‌های ایرانی که دارای چارت تکنیکالی مانند چارت تکنیکال تریدینگ ویو هستند، نرم‌افزار‌هایی را به کار می‌برند که سازنده آن‌ها تریدینگ ویو است. در ادامه تعدادی از سایت‌های مشابه این سایت را معرفی می‌کنیم.

Stock Chart

یکی از سایت‌های مشابه تریدینگ ویو، StockChart است که از بازار Stock (سهام) پشتیبانی می‌کند. این سایت نسبت به تریدینگ ویو امکانات و پیچیدگی‌های کمتری دارد؛ به همین دلیل بیشتر برای افرادی کاربردی است که به دنبال تحلیل چارت هاب تکنیکال خلوت و ساده هستند. کاربران می‌توانند اخبار مربوط به بازار استوک را نیز در سایت دنبال کنند.

FINVIZ

این سایت برای افرادی مناسب است که قصد دارند بسیار سریع به تحلیل تکنیکال ارز یا سهم بپردازند. در FINVIZ این امکان برای شما وجود دارد که بازار ارز‌های دیجیتال و نمودار جفت ارز‌ها را مشاهده کنید. برای استفاده از این سایت و امکانات آن لازم است اشتراک آن را خریداری کنید.

Yahoo finance

یک معامله‌گر علاوه بر شناسایی بهترین سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال، لازم است از بهترین ابزار‌های تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و سنتیمنتال استفاده کند؛ یکی از سایت‌های مشابه trading view، یاهو فایننس نام دارد که مانند آن دارای امکانات کاربردی برای تحلیل تکنیکال است. علاوه بر آن کاربران در این سایت به بخش اخبار دسترسی دارند و می‌توانند به تحلیل فاندامنتال بپردازند. نسخه رایگان آن دارای تبلیغات است؛ اما در نسخه پولیYahoo finance، تبلیغات حذف شده است.

Dailyfx

این سایت ابزار تکنیکال متعددی در اختیار افراد قرار می‌دهد. یکی از تفاوت‌های این سایت با دیگر سایت‌های مشابه، وجود ابزار outlook است که برای تحلیل سنتیمنتال به کار می‌رود؛ بنابراین Dailyfx برای تریدر‌های فعال در تحلیل سنتیمنتال بسیار مفید است. این ابزار پوزیشن معامله گران را بررسی می‌کند و درصد گاوی و خرسی بودن یک جفت ارز را در بازار نشان می‌دهد.

سایت Google Finance نیز یک سایت تحلیل تکنیکال است و از این لحاظ به تریدینگ ویو شباهت دارد؛ اما چارت تکنیکال ارائه شده در آن به صورت خطی است.

Dukascopy

این سایت ابزار‌های تکنیکال حرفه‌ای مانند‌اندیکاتور‌ها و ابزار پایه‌ای تحلیل تکنیکال در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از امکانات ویژه Dukascopy، این است که می‌تواند نمودار تکنیکال را در کمترین زمان (زیر یک دقیقه) نمایش بدهد.

ارز

coinmarketcap

سایت کوین مارکت کپ، از پرکاربردترین سایت‌های در زمینه ارز دیجیتال است. به روزترین اخبار این حوزه را می‌توان در این سایت دنبال کرد؛ همچنین اطلاعاتی درمورد تاریخچه معاملات ارز دیجیتال، تغییرات قیمت ارز‌ها، صرافی‌ها، حجم بازا، رتبه‌بندی ارز‌ها وغیره را به دست اورد.

world coin index

سایت worldcoinindex.com نیز مانند کوین مارکت کپ است و امکان ساخت واچ لیست را در اختیار شما قرار می‌دهد. بعضی ارز‌های تازه معرفی شده هنوز وارد لیست ارز‌های دیجیتال این سایت نشده‌اند و اطلاعاتی در مورد آن‌ها وجود ندارد.

CRYPTOCOMPARE

کریپتو کامپر از دیگر سایت‌های کاربردی است که به نوعی با تریدینگ ویو شباهت دارد. همانطور که از نام این پیداست، در حوزه ارز دیجیتال فعالیت می‌کند. کاربران آن می‌توانند اطلاعات بازار بیش از پنج هزار ارز‌های دیجیتال را به دست آورند. یکی از قابلیت‌های ویژه کریپتو کامپر این است که می‌تواند سایت‌های معتبر و نامعتبر را شناسایی کند.

coin schedule

به عنوان یک معامله‌گر احتمالا می‌دانید که ICO به عرضه اولیه یک ارز دیجیتال گفته می‌شود و مخفف initial coin offering است. این سایت یک سایت اطلاع‌رسانی ICO است که فعالیتی مشابه سایت‌های token filings، token data و ico alert دارد.

Trendspider

ترند اسپایدر یکی از هوشمند تریک پلتفرم هو برای آنالیز نمودار‌های بازا کریپتو و فارکس است. به معامله گران این بازار‌ها کمک می‌کند تصمیمات کارآمد و هوشمندانه‌تری بگیرند.

Webull

وبول یک جایگزین مناسب TradingView است که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با استفاده از ابزار‌های تجزیه و تحلیل در شرکت‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید؛ سرمایه‌گذاری خود را مدیریت کنید و سبد مالی ایجاد کنید.

Coinigy

Coinigy پلتفرمی برای تحلیل معملات بازار ارز دیجیتال است به شما این امکان را می‌دهد با تمام صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال هماهنگ شوید.

Quadency

سایت Quadency یک بستر امن برای به دست اوردن بینش دقیق در مورد دارایی‌های شما است. چارت‌های پیشرفته در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید رویکرد معاملاتی دقیق‌تری داشته باشید.

MetaTrader 

متاتریدر از دیگر جایگزین‌های تریدینگ ویو است که برای بازار‌های مالی مانند سهام، فارکس، آتی وغیره را پوشش می‌دهد. این سایت، ابزار‌های حرفه‌ای تجریه و تحلیل تکنیکال بازار را برای شما فراهم می‌کند.

bitinfocharts

این سایت اطلاعاتی در مورد تراکنش‌های بیت کوین، اتریوم وغیره به کاربر ارائه می‌دهد. در سایت bitinfocharts می‌توانید پاداش‌های استخراج، هش ریت، سختی استخراج و آدرس‌های فعال بعضی ارز‌های دیجیتال را مشاهده کرد. بیت کوین و اتریوم دو ارز دیجیتال با ارزش هستند که روند رو به رشدی دارند. قیمت این ارز‌ها را در حال حاضر می‌توانید در یک صرافی معتبر ارز دیجیتال مشاهده و اقدام به خرید کنید.

LUNAR CRUSH

اگر به دنبال یک سایت هستید که احساسات معامله گران را در شبکه‌های اجتماعی را تحلیل کند، لونا کراش بهترین انتخاب است. این سایت با به کارگیری ابزار‌هایی مانند هوش مصنوعی، داده‌های سازمان دهی شده‌ای را در مورد ارز‌های دیجیتال مختلف جمع‌آوری می‌کند. این اطلاعات، بیشتر از شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، لینک‌های معتبر، اخبار، جستجو گوگل و تحلیل دیگر فعالیت‌های کاربران در سطح اینترنت جمع‌آوری می‌شود. در نتیجه آنالیز این اطلاعات، احساسات فعالان بازار نسبت به پروژه‌ها و عرضه ارز‌های دیجیتال بررسی می‌شود.

ارز

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی تعدادی از سایت‌هایی که به سایت تریدینگ ویو شباهت دارند پرداختیم. هر کدام از این سایت‌ها امکانات و ابزاری در اختیار کاربران مبتدی و حرفه‌ای قرار می‌دهند که بتوانند با تحلیل تکنیکال و بررسی چارت‌ها و اخبار به هدف معاملاتی خود در بازار‌های مالی دست پیدا کنند. هر معامله‌گری لازم است این سایت‌های مهم و کاربردی را بشناسد و از آن‌ها استفاده کند. فعالان بازار ارز دیجیتال نیز می‌توانند علاوه بر تریدینگ ویو از سایت‌هایی مانند bitinfocharts، yahoo finance، coin schedule، coin marketcap، crypto compare وغیره استفاده کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.