نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رخداد اقتصادی:

فاطمی‌امین از وزرای قابل‌اعتماد و اتکای نمایندگان است

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی سیدرضا فاطمی‌امین را از وزرایی دانست که برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قابل‌اعتماد و قابل‌اتکاست.

رجب رحمانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی با اشاره به اقدامات مفید و مؤثر دولت سیزدهم در چند ماه گذشته، گفت: در وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته، اما از گذشته مشکلات عدیده‌ای وجود دارد که سابقه چندین و چندساله دارد و زاییده دولت فعلی نیست و برای حل آن‌ها نیازمند فرصت بیشتری هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری دولت و مجلس برای برآورده سازی توقعات مردمی در حوزه صمت، بیان کرد: این همکاری باید تحولات اساسی و ملموس برای مردم داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس بابیان این‌که مجلس در پیگیری و دلسوزی جناب وزیر شکی ندارد، تصریح کرد: فاطمی‌امین از وزرای امین، قابل‌اعتماد و قابل‌اتکا از نگاه نمایندگان مجلس است و توان اصلاح حکمرانی در بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری در ایشان وجود دارد.

رحمانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: در گام دوم انقلاب تمامی انتقادات و مواضع نخبگان باید در مسیر اصلاح و از سر دلسوزی و با رویکرد سازنده مطرح شود؛ این وظیفه بر ما واجب است که برای پیشبرد اهداف انقلاب همبستگی خود را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: از آن‌جایی که وزارت صمت ابتکار عمل در حوزه تولید و اشتغال‌زایی کشور را در اختیار دارد، نیازمند توجه هرچه بیشتر کمیسیون‌های مختلف مجلس است تا با تداوم همکاری‌های لازم از سوی خانه ملت در تحقق اهداف خود موفق باشد.

وی در پایان عملکرد 7 ماه وزیر صمت را بر اساس جمع‌بندی آمار و ارقام مرکز پژوهش‌ها، امیدآفرین و همراه با چشم‌انداز و افقی روشن ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.