معاون وزیر صمت اعلام کرد:

برنامه وزارت صمت در حوزه تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، نقشه راه این وزارتخانه در آینده خواهد بود/تلاش برای اتصال و برقراری ارتباط میان شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی

معاون هماهنگی و محیط کسب‌وکار وزارت صمت در نشست هم‌اندیشی ارتقا تولید دانش‌بنیان در شرکت‌های بزرگ گفت: برنامه تهیه شده از سوی این وزارتخانه در حوزه تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، نقشه راه این وزارتخانه در آینده خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از شاتا، سیدمهدی نیازی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری و همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از همان نخستین روزهای سال و در راستای اهداف شعار سال گام‌های عملی برداشته و تا هفته آینده برنامه اولیه وزارت صمت در حوزه تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین معرفی و به اطلاع عموم می‌رسد.

وی تصریح کرد: در برنامه تدوین شده همه نظرات و دیدگاه‌های بخش‌های عامل در حوزه دانش‌بنیان از جمله معاونت‌های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت احصاء شده است.

نیازی ادامه داد: جلسه که با عنوان هم‌اندیشی ارتقا تولید دانش‌بنیان در شرکت‌های بزرگ کشور و با حضور مدیران و نمایندگان 32 شرکت بزرگ صنعتی و معدنی ایران برگزار شد، می‌تواند به جنبه عملیاتی برنامه وزارت صمت در این حوزه کمک شایان توجهی کند.

معاون هماهنگی و محیط کسب‌وکار وزارت صمت تأکید کرد: از اولویت‌های تعیین شده برای اجرای برنامه‌های وزارت صمت در حوزه تولید دانش‌بنیان، اتصال و ارتباط شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی کشور و همچنین توسعه زیرساخت‌ها، افزایش تعاملات با وزارت علوم و تحقیقات و ارتقای وضعیت تحقیق و توسعه در واحدهای صنعتی و…، است.

نیازی گفت: برنامه تهیه شده توسط وزارت صمت در حوزه تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، نقشه راه این وزارتخانه در آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.