نشست مشترک سعيد محمد با نایب رییس کمیته عالی برگزاری و میراث جام جهانی 2022 قطر

نشست مشترک سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی با یاسر عبدالله الجمال نایب رییس کمیته عالی برگزاری و میراث جام جهانی قطر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از فرینا، در این نشست سعید محمد ضمن قدردانی از حضور یاسر عبدالله الجمال در جزیره کیش، به ظرفیت های گسترده مناطق آزاد بویژه جزیره کیش اشاره و گفت: در حال آماده سازی شرایط برای میزبانی شایسته از هواداران فوتبال هستیم و زیرساخت های جزیره کیش برای کمک به برگزاری مسابقات جام جهانی در حال آماده شدن است.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری جام جهانی در قطر فرصتی ارزشمند برای خاورمیانه است و کیش و قشم می توانند از این فرصت ارزشمند برای توسعه خود استفاده کنند.

یاسر عبدالله جمال هم در ادامه از حضور در جزیره کیش ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: از دیدن تبلیغات مربوط به جام جهانی و اعلام آمادگی کیش برای پذیرش هواداران خرسند شدم و حس کردم این آمادگی به معنای واقعی وجود دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: استقبال هواداران از جام جهانی به قدری است که قطعا زیرساخت های اقامتی کیش می تواند مورد توجه ویژه قرار گیرند.

گفتنی است؛ در این دیدار که مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور داشت، مقرر شد تعامل جزیره کیش با یاسر عبدالله جمال جهت دستیابی به یک برنامه اجرایی مشترک ادامه یابد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.