شهرزيرزميني راهنماي علاقمندان ايده پردازي شهري

شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در اطلاع رساني اولين رويداد “ايده پردازي مردمي تهران” مشاركت خواهد كرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، جلسه هماهنگي و مشاركت شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در اولین رویداد مردمی ایده‌پردازی شهری تهران با عنوان «۱۴۰۴» عصر امروز در سالن جلسات اين شركت برگزار شد.

در اين جلسه مقرر شد تا كاركنان اين شركت در تعامل چهره به چهره با مسافران خلاق و دانشگاهيان  در 10 ايستگاه منتخب از ساعت 9 صبح تا 16 راهنمايي لازم جهت چگونگي ثبت نام و ارائه ايده را انجام دهند.

شهرداری تهران به منظور مشارکت همه مردم تهران، متخصصان و دانشگاهیان در مدیریت شهر، اولین رویداد مردمی ایده‌پردازی شهری تهران با عنوان «۱۴۰۴» را اجرا خواهد کرد. این جشنواره در پنج موضوع عمومی مشارکت مردم در طراحی، بهسازی و بازسازی شهری با رویکرد معماری ایرانی و اسلامی، کسب و کار و درآمدزایی پایدار شهری، راه‌حل‌های افزایش مشارکت اجتماعی مردم در بستر محلی، روش‌های هوشمند، خلاقانه و نوین در مدیریت پسماند و بازیافت و طرح‌ها و ایده‌های نو در رفع آلودگی هوا و ترافیک برگزار می‌شود و مهلت ثبت نام در این رویداد تا 20 ارديبهشت ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.