ساختمان رنوپارس اجاره داده شد!

شرکت رنو پارس که به عنوان شرکت مشترک رنو فرانسه و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تشکیل و فعالیت می‌کرد، ساختمان خود در تهران را اجاره داده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی شرکت رنو پارس که شرکت مشترک رنو فرانسه و خودروسازان ایرانی به نمایندگی ایدرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در تهران فعالیت داشت، ساختمان سعادت آباد را تخلیه و اجاره داده است.

رنوپارس که قرار بود به عنوان شرکت مشترک طرف ایرانی و فرانسوی شرایط تولید محصولات رنو در ایران را تسهیل کند حالا در زمان تحریم نه تنها هیچ گونه پیگیری‌ای برای ادامه همکاری طرف فرانسوی با شرکت‌های خودروساز ایرانی نداشته بلکه ساختمان خود را هم اجاره داده است.

بر اساس بررسی‌های خبرنگار میزان، اکثر طبقات این ساختمان تخلیه و اجاره داده شده و ففط یک طبقه برای تعداد اندکی از کارکنان این شرکت باقی مانده که فقط اخبار و اطلاعات بازار خودروی ایران را رصد کرده و برای مدیران فرانسوی خود ارسال کنند.

رنو پارس بر خلاف اساس نامه خود نه در انتقال دانش فنی به خودروسازان ایرانی مثبت و‌ موفق عمل کرد و نه در تامین قطعات مورد نیاز و حالا شرکتی که وظیفه رسیدگی و تسهیل تولید محصولات رنو در ایران را بر عهده داشته به راحتی ساختمان شرکت خود را کوچک کرده و فعالیت‌های خود را به صفر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.