پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲/ آیا بیت کوین ۶۰ هزار دلاری در راه است؟

بیت کوین طی ۲۴ساعت گذشته در حالی مدام بین بازه ۴۵ تا ۴۸ هزار دلاری در رفت و آمد است که امیر رجبی، کارشناس حوزه رمزارز می‌گوید: احتمالا بیت کوین تا چند روز آینده در همین محدوده نوسان داشته باشد تا قدرت صعود بیابد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ بازار رمزارز‌ها در ۲۴ ساعت گذشته سبزرنگ بود و بیت‌کوین ۰.۲ درصد و اتریوم ۱.۰۳ درصد رشد کردند. این رویه در مورد سایر آلت‌کوین‌ها نیر صادق بوده. قیمت بیت‌کوین پس از یک افزایش قوی در آخر هفته گذشته، در روز دوشنبه به مرز ۴۸ هزار دلار رسید. اکنون ساختار کلی بازار ارزش بیت‌کوین BTC/USD صعودی‌تر شده و می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده روند صعودی بیشتری داشته باشد. این در حالی است که هم اکنون گاو‌ها خسته شده‌اند و بازگشت سریع به ۴۵ هزار دلار نشانگر این موضوع است.

گاو‌ها خسته شدند

یک کارشناس حوزه رمزارز گفت: از ابتدای عید شاهد جهش بیت کوین بودیم؛ اما دو روزی است بیت کوین بین بازه ۴۵ تا ۴۸ هزار دلار متوقف شده؛ جایی که سفارشات خرید و فروش در این محدوده بسیار زیاد است.

امیر رجبی ادامه داد: احتمالا بیت کوین تا یک هفته در این محدوده قیمتی نوسان خواهد داشت، زیرا حجم سفارشات خرید و فروش در این محدوده زیاد است.

احتمال صعود بیت کوین زیاد است

این فعال حوزه رمزارز با بیان اینکه بیت کوین مدتی در این ناحیه نوسان خواهد داشت، گفت: پیش بینی می‌شود پس از آن بیت کوین دوباره حرکت صعودی داشته باشد.

رجبی در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین در دو روز آینده گفت: نهایت رشد بیت کوین در دو روز آینده تا محدوده ۴۸ هزار دلار خواهد بود، زیرا حجمی که در ۳ روز قبل داشته، تا نزدیک ۴۸ هزار دلار را رد کرده و بالاتر رفته، ولی در حال کاهش است.

رشد دو برابری سولانا دور از انتظار نیست

این کارشناس حوزه رمزارز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بیت کوین ریزش مجدد به ۳۲ هزار دلاری شدن را تجربه خواهد کرد، گفت: بعید می‌دانم بیت کوین ریزش قبل از عید را دوباره تکرار کند، زیرا علائمی از بازار وجود دارد، نشان می‌دهد بازار حالت صعودی دارد.

بیشتر بخوانید: خالق بیت کوین چند بیت‌کوین دارد؟

رجبی ادامه داد: برخی رمزارز‌ها ازجمله کاردانو، آوالانچ و سولانا در هفته‌های اخیر رشد‌های خوبی داشته اند. به طور مثال سولانا قبل از عید نوروز ۸۵ دلار بود که به ۱۴۱ دلار هم رسید و در حال حاضر ۱۳۲ دلار است. سولانا به دلیل اکوسیستم خاصش پتانسیل رشد بالایی دارد.

حرکت معکوس بیت کوین و ان اف تی‌ها

این فعال حوزه رمزارز در مورد ان اف تی‌ها گفت: در این مدت ان اف تی‌ها رشد نسبتا خوبی داشته اند. هرچند حرکت ان اف تی‌ها با حرکت بازار رمز ارز‌ها در اکثر مواقع حرکتی معکوس دارند. با کاهش قیمت بیت کوین می‌توان انتظار حرکت صعودی در ان اف تی‌ها را شاهد باشیم.

رجبی با بیان اینکه سال ۲۰۲۲ برای بازار رمزارز‌ها سال قانون گذاری است، گفت: قوانین و سیاست‌های جدید هم روی تصمیم مردم و هم روی قیمت‌ها تاثیر مستقیم دارند؛ ولی به هر حال پیش بینی می‌شود امسال استقبال خوبی از پروژه‌های متاورس و گیم‌های بر بستر کریپتو شود، زیرا اکثر پروژه‌های مطرح امسال بهره برداری می‌شوند.

استقبال خوب از پروژه‌های گیمینگ

این کارشناس حوزه رمزارز گفت: احتمالا امسال بحث گیمینگ روی متاورس می‌تواند رشد خوبی داشته باشد. انتظار می‌رود پروژه‌های گیمینگ مثل mist و اکوسیستم‌های گیمینگ مانند gala و enj رشد خوبی داشته باشند.

رجبی ادامه داد: گیم mist با توجه به ساختار متاورسی که دارد توانست رشد خوبی داشته باشد و هرچند با ریزش بیت کوین توکن این پروژه ریزش داشت؛ ولی بازگشت خوبی داشت. به طوری که هر کسی ۴-۵ روز گذشته روی آن سرمایه گذاری کرده باشد الان دو برابر سود کرده است.

گفتنی است ورود و فعالیت در بازار رمز ارز‌ها نیاز به کسب دانش در این حوزه دارد و ورود به این بازار بدون کسب دانش منجر به از دست دادن سرمایه و وارد کردن ضرر‌های سنگین به تازه واردان این حوزه می‌شود و مطالب عنوان شده، پیشنهادی برای ورود و سرمایه گذاری نیست.

انتهای پیام/

منبع:اقتصاد ۲۴

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.