خودروهای کلاسیک میهمان نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تهران

پانزهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران در حل دائمی نمایشگاه های تهران ( سئول) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور و همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران (نماینده رسمی فیوا) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ این نمایشگاه که از امروز تا روز سه شنبه دوازدهم بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار می شود، ۱۰ سالن اختصصاصی دارد که صنایع دستی،گردشگری و خودروهای تاریخی مهمترین بخش های آن هستند. کلوپ تخصصی پیکان از زیرمجموعه های انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران ( نماینده رسمی فیوا)به مناسبت افتتاح این نمایشگاه کاروانی شامل ۳۵ دستگاه خودرو پیکان را از محل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در خیابان آزادی تا نمایشگاه بین المللی حرکت داد که مورد استقبال شهروندان و بازدید کنندگان از این نمایشگاه قرار گرفت.

از جمله خودروهای نوستالژیک و با ارزش حاضر در این کاروان باید به پیکان تاکسی مدل ۱۳۴۸ و مدل های استیشن و وانان اشاره کرد. همزمان با حضور پیکان های کلاسیک در این نمایشگاه عزت ا… ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ضمن استقبال از کاروان کلوپ ملی پیکان و افتتاح نمایشگاه، از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران بازدید کرد. گفتنی است غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در سالن ۳۸ نمایشگاه بین المللی قرار دارد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.