رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری:

تولیدکنندگان سرداران جنگ اقتصادی تحمیلی به کشورمان هستند

آقامحمدی گفت: مشکلات پیش روی تولید کنندگان باید در کنار حفظ جایگاه شان به حداقل ممکن برسد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز قدرت منطقه‌ای ایران در بخش‌های مختلف تثبیت شده و مورد اذعان همگان است، انتظار می‌رود متناسب با این قدرت و جایگاه، اقتصاد کشور نیز توسعه یافته و تقویت شود.

وی افزود: خوشبختانه امروز نسلی در کشور زندگی می‌کند که جزو پر افتخار‌ترین نسل‌ها بشمار می‌آیند چرا که از جور طاغوت عبور، تجربه جنگ تحمیلی را برای دشمنان کشورمان بسیار سخت و نا امید کننده کردند و پس از جنگ یک دوره بازسازی و توسعه کشور را در صدر برنامه‌های کاری خود داشته اند.

آقامحمدی تصریح کرد: نسل جوان باید بار کشور را بر دوش بگیرد و حتما در این راستا باید مورد حمایت قرار گیرند تا شاهد ایجاد تحولات عظیمی در همه عرصه‌های کشور به ویژه بخش تولید و در مجموع اقتصاد کشور باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بر ضرورت انتقال قدرت و امور کشور به جوانان تاکید فرمودند چرا که این نسل با ایده‌های نوین و خلاقانه خود می‌توانند علاوه بر ایجاد فرصت‌های جدید در کشور بسیاری از ظرفیت‌های بالقوه کشور را نیز فعلیت ببخشند.

وی ادامه داد: فلسفه وجودی جلساتی از این دست دریافت نقطه نظرات جوانان به ویژه جوانان کارآفرین و بکارگیری پیشنهادات موثر آنهاست.

آقامحمدی گفت: تجربه همه کشور‌های پیشرفته، ثابت کرده توسعه پایدار مستلزم توسعه فراگیر و همه جانبه در همه بخش هاست و در همین راستا استفاده از فرصت کار تیمی به تجمیع اندیشه‌ها و توان افراد کمک شایان توجهی می‌کند.

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری تشرح کرد: تشکیل جلسه حاضر که با حضور جوانان کارآفرین و صنعتگر کشور است، مقدمه ایست برای تشکیل “باشگاه اقتصاد مقاومتی” که می‌تواند در عمل، به رونق تولید در کشور بینجامد.

آقامحمدی تاکید کرد: توجه انجام گرفته به انتخاب و حضور مدیران جوان در بخش‌های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت، نوید بخش اتفاقات خوبی در آینده این مجموعه است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به انتقال نتایج جلسه محضر مقام معظم رهبری، بیان کرد: امروز تولید کنندگان سرداران جنگ اقتصادی تحمیلی به کشورمان هستند که باید در کنار حفظ جایگاه شان باید مشکلات پیش روی آن‌ها نیز به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/

منبع: سایت شاتا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.