ارائه تسهیلات بانکی برای طرح های فعال در کیش

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در ادامه بازدید از روند پیشرفت طرح ها، گفت: در کمیسیون اقتصادی سازمان ایجاد درآمد و برند سازی یکی از موضوعات مهمی محسوب می شود که در دستور کار قرا گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در ادامه بازدید از روند پیشرفت طرح ها، گفت: در کمیسیون اقتصادی سازمان ایجاد درآمد و برند سازی یکی از موضوعات مهمی محسوب می شود که در دستور کار قرا گرفته است.

همتی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تسهیلات بانکی برای تامین تجهیزات مورد نیاز طرح هایی با کاربری هتل ارائه می شود و هزینه ها نیز به انتهای طرح موکول خواهد شد.

همتی، گفت: رسیدگی به وضعیت این پروژه ها به خاطر ارتباط مستقیم با حوزه های مختلف از جمله گردشگری و اقتصادی، در اولویت کار سازمان است.

وی در رابطه با تشکیل صندوق های سرمایه گذاری و تامین مالی هتل ها، افزود: در شورایعالی مناطق آزاد فرآیندهای مربوط به این طرح در حال بررسی است تا مجوزهای قانونی آن صادر شود.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه اظهار داشت: سرمایه گذاران عضو انجمن به دنبال راه کاری برای تامین سرمایه بخش خصوصی هستند و ما نیز از آن ها حمایت های لازم را خواهیم کرد.

وی افزود: در روشBOT زمین به خاطر توسعه و فعالیت کلان در اختیار سرمایه گذار قرار می گیرد و پروانه مربوطه نیز صادر می شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.