وحیدی: برای مقابله با آسیب های اجتماعی تقلید از فرهنگ غربی کارساز نیست

وزیر کشور با بیان اینکه برخی از آسیب های اجتماعی امروز جامعه ناشی از نگاه به فرهنگ منحط غربی است، گفت : با رجوع به اندیشه های دینی و اسلامی و همچنین کار کارشناسی علمی و راهبردی به حل آسیب ها اهتمام جدی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در همایش بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش  گفت :از جمله مهم ترین کارکرد وزارت آموزش و پرورش، مقابله با هجمه های فرهنگی کشورهای غربی است.

وی تصریح کرد که آموزش و پرورش باید به تاسی از مکتب اهل بیت و اندیشه های استوار حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) الگویی حرکت بخش در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی ارائه دهد.
وی در این خصوص گفت: تربیت دانش آموزان با اندیشه های دینی و الهی می تواند باعث سالم ماندن جامعه از هر گونه آفات و آسیب های اجتماعی شود.

وحیدی اظهار کرد : به تجربه دیده شده که هر جا که از مکتب و آموزه‌های اسلامی، رهبری و شهیدانی مانند سردار حاج قاسم سلیمانی پیروی کردیم انسان‌هایی در بالاترین فضائل و کمالات را داشتیم و جامعه در مسیر تعالی حرکت می کرد.

جانشین رییس جمهوری در شورای اجتماعی کشور با بیان اینکه وزارت کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی مسئولیت جدی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی دارد؛ گفت: در همین راستا سازمان امور اجتماعی کشور با همکاری نزدیک با دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی به دنبال کنترل پایدار آسیب های اجتماعی در کشور است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.