«نخستین نشست تخصصی زنان فعال کشور» برگزار شد

به همت مشاور امور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی،‌ «نخستین نشست تخصصی زنان فعال کشور» در محل این دبیرخانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از فرینا، در این نشست که با هدف معرفی توانمندی ها، کارآفرینی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی زنان برگزار شد، جمعی از بانوان کارآفرین، مدیران شبکه های رادیویی و تلویزیونی و بانوان توانمند در ارگان های دولتی و غیر دولتی کشور حضور داشتند.

مشاور امور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست گفت: با توجه به اینکه یکی از اولویت‌های مهم حوزه زنان در دولت سیزدهم، بحث مشارکت اقتصادی است در این نشست نیز تاکید ما بر لزوم بهبود فضای کسب‌وکار و توسعه اقتصادی زنان کارآفرین است.

سیده الهام موسوی، توجه به استعدادها و نقش زنان را همانند مردان در عرصه کسب و کار در توسعه و اقتصاد کشور ضروری دانست و افزود: سیاست‌های دولت و تاکیدات رئیس جمهور بر حضور بانوان در مسائل مختلف است که باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که زنان در بحث حمایت از تولید نقش مهمی دارند.

موسوی خاطرنشان ساخت:‌ رفع مشکلات و معضلات این قشر از جامعه در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی اثربخش خواهد بود.

مشاور امور بانوان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان افزود: باید در ارتقاء سطح آموزشی زنان کارآفرین توجه ویژه داشت و برای آنها براساس توانمندی هایی که دارند امتیاز و تسهیلات اختصاص داد.

گفتنی است؛ حاضرین در این نشست نیز ضمن معرفی سوابق و فعالیت های حوزه کاری خود، مسائل و پیشنهادات خود را جهت توسعه کسب و کار زنان ارائه دادند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.