معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد:

هم افزایی مجموعه های متولی فرهنگ جدی گرفته شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بر لزوم هم افزایی مجموعه های متولی فرهنگ در این مناطق و پرهیز از موازی کاری ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از فرینا، مهدی حسین زاده در سومین گردهمایی ائمه جمعه مناطق آزاد کشور، بر لزوم هماهنگی، همکاری و همدلی میان معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق با ائمه جمعه تاکید کرد.

حسین زاده همچنین با تصریح بر نقش فرماندهی فرهنگی ائمه جمعه در مناطق یاد آور شد: لزوم رسیدن به ساز و کارهای مشخص و ابلاغ آنها به مناطق از اولویت های مجموعه است.

وی گفت: شورای فرهنگ عمومی مناطق آزاد و شوراهای فرهنگی سازمان های اداره کننده مناطق آزاد باید با پرهیز از موازی کاری در جهت رسیدن به اجماع و هم افزایی فعالیت ها گام بردارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت طلاب مبلغ جهت مددکاری اجتماعی گفت: با انتخاب حوزه های علمیه و گذراندن دوره های آموزشی تخصصی و اعزام طلاب به مناطق باید در جهت کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کرد.

حسین زاده افزود: نقش کلیدی فرهنگ قرآنی و ناب اهل بیت با محوریت ائمه جمعه باید مد نظر بوده و با اتکا به آن در راستای گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.