رضایتمندی 65.9 درصدی مشتریان خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده موتور سیکلت دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرد:

رضایتمندی 65.9 درصدی مشتریان خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده موتور سیکلت

امتیاز شاخص رضایتمندی مشتریان خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده موتور سیکلت در سال گذشته(1399) 65.9 درصد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از شاتا، وضعیت ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده موتور سیکلت در سال 1399 بر اساس دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش توسط دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت منتشر شد.

39 شرکت در این راستا تحت ارزیابی قرار گرفتند که بر این اساس، متوسط امتیاز شرکت‌های عرضه کننده برابر با 48.8 درصد بوده است.

تعداد نظر سنجی ها از مشتریان 4250 فقره و نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش ارزیابی شده نیز 318 مورد را شامل می‌شد.

امتیاز سیستم خدمات پس از فروش 43.5 درصد، امتیاز نمایندگی‌ها 65.4 درصد و رضایتمندی مشتریاننیز 65.9 درصد بوده است.

شایان ذکر است در بخش سیستم خدمات پس از فروش، امتیاز شاخص کیفیت برابر با ۶۰ درصد، سرعت 39.5 درصد، هزینه 39.5 درصد و نتیجه عملکرد 47.8 درصد بوده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.