تأمین کمک‌هزینه تهیه جهیزیه تعدادی از نیازمندان استان گلستان به همت بانک دی

یادواره 500 شهید خراسانی مقیم استان گلستان با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی و جمعی از مقامات محلی در علی‌آباد کتول برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت امروز خود را مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهداست و برپایی مراسم‌های تکریم شهدای والامقام به حفظ ارزش‌های جنگ تحمیلی و فرهنگ ایثار و شهادت کمک شایانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت و ایثار فقط مختص دفاع مقدس نبوده و در زندگی ایرانیان جاری است، به رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: حاج قاسم سربازی بود که تمام زندگی خود را وقف عزت و سربلندی کشور اسلامی ایران کرد و این بزرگ‌ترین ایثاری است که در نهاد انسانی ریشه دارد و باید تلاش کرد راه و اندیشه آن شهید بزرگوار در سراسر کشور جاری شود.

در این مراسم مدیرعامل بانک دی در اقدامی مشارکتی از تأمین کمک‌هزینه تهیه جهیزیه تعدادی از نیازمندان استان گلستان توسط این بانک خبر داد. تعدای کمک‌هزینه تأمین جهیزینه نیز از سوی سایر دستگاه‌های استان از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفت.

مدیرعامل بانک دی همچنین در سفر به استان گلستان، به همراه رئیس بنیاد شهید و أمور ایثارگران و استاندار گلستان در گلزار شهدای علی‌آباد کتول حضور یافت و به جایگاه شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد.

دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای این شهرستان از دیگر برنامه‌های مدیرعامل بانک دی در سفر به شهر علی‌آباد استان گلستان بوده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.