توسط شرکت ایسیکو صورت می‌گیرد؛

افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل محصولات ایران خودرو

شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران خودرو (ایسیکو)، به منظور تسریع در تحویل خودرو به مشتریان، ظرفیت ناوگان حمل محصولات ایران‌خودرو را افزایش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از‌ ایکوپرس- مدیرعامل ایسیکو، در این‌باره گفت: این شرکت ضمن دسترسی به شبکه گسترده پیمانکاران، تامین به موقع ناوگان، رقابت میان پیمانکاران و در نهایت کاهش قیمت حمل محصول توانسته، نقش مثبتی در کاهش هزینه‌های لجستیکی ایران‌خودرو داشته باشد.

حسین محمدی افزود: ایسیکو با دارا بودن شرکت‌های زیرمجموعه‌ای همچون سمندریل و سمندترابر بین‌الملل، موفق شد، بخش زیادی از خدمات حمل و نقل و انبارداری مربوط به گروه صنعتی ایران‌خودرو را انجام دهد.

وی با اشاره به این‌که اولویت شرکت ایسیکو تامین و ارایه خدمات به شرکت‌های زیرمجموعه ایران‌خودرو است، گفت: حمل قطعات شرکت ساپکو به خطوط تولید ایران‌خودرو و ارایه خدمات به شرکت ایساکو به منظور پوشش نیازمندی‌های شبکه خدمات پس از فروش از جمله این همکاری‌ها محسوب می‌شود.

محمدی گفت: ایسیکو، با دارا بودن بیش از ۷۰۰ دستگاه واگن،۷۰۰ دستگاه لیفتراک، ۴۰۰ دستگاه کفی و کامیون و ۱۰۰دستگاه تریلر و بیش از سه هزار راننده در زنجیره تامین، قطعات و بدنه‌های شرکت ایران‌خودرو را در کوتاه‌ترین زمان به خطوط تولید این شرکت منتقل می‌کند.

وی افزود: حمل خودرو و تحویل به نمایندگی‌ها و پارکینگ‌های جانبی توسط راننده، طراحی اپلیکیشن و نصب بر روی گوشی رانندگان، امکان رهگیری و پایش خودروهای یادشده از دیگر خدمات شرکت ایسیکو به شمار می‌آید.

محمدی با بیان این‌که به روز‌آوری و استانداردسازی تجهیزات، نقش مهمی در سبد خدمات لجستیک ایسیکو دارد گفت: این شرکت حدود ۶۰ دستگاه لیفتراک که سال‌ها از رده خارج شده بود را بازسازی کرده و استانداردسازی خودروهای کفی حمل قطعه و بدنه را نیز به اجرا درآورد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.