آمادگی بانک مسکن برای گسترش حمایت از سرمایه‌گذاران منطقه آزاد کیش

محمود شایان» مدیرعامل بانک مسکن و هیات همراه، طی سفری یک روزه از پروژه‌های مشارکت بانک در منطقه آزاد کیش بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، در این بازدید، شایان با اشاره به دغدغه بانک مسکن در افزایش روزافزون سرمایه‌های ملی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ساخت به شرکت‌های پیمانکار خوش حساب و با تجربه، نه تنها به افزایش سرمایه‌های ملی کمک می‌کند؛ بلکه باعث کارآفرینی و تولید درآمد برای نیروی‌های بومی می‌شود.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به تسهیلات گذشته بانک در راستای توسعه صنعت توریسم جزیره کیش، از پروژه‌های موفقی همچون هتل پالاس به عنوان رونق‌بخش این صنعت یاد کرد و گفت: بانک مسکنهمچنان آمادگی دارد با پرداخت تسهیلات از سرمایه گذاران منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش حمایت کند.

در ادامه سفر، مدیرعامل بانک مسکن با حضور در شعب پردیس ۲ کیش، مرکز تجاری و مرکزی کیش ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان این شعب، بر اهمیت کار آنان تاکید و بیان کرد : در بازار رقابتی امروز، با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم، باید سهم‌مان را از منابع مالی موجود در این منطقه افزایش دهیم .

شایان ادامه داد: محصولات و خدمات بانکی و اعتباری طراحی شده و سیاست‌های اعتباری بانک مسکن برای سراسر کشور عمومیت دارد و لازم است ضمن بررسی و استخراج نیازمندی‌های منطقه و جزیره و ابلاغ به مرکز، زمینه طراحی محصولات مناسب این منطقه را فراهم آوریم.

مدیرعامل بانک در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش جمعی تمامی کارکنان شعب منطقه آزاد کیش، شاهد رشد این شعب در تمامی شاخص‌های ارزیابی عملکرد و تحقق اهداف ابلاغی و در نهایت اعتلای بیشتر نام بانک مسکن در این جزیره باشیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.