تفاوت هاستل با هتل و ویلا

مسافرت خاصیت‌های فراوانی دارد. خواص سفر در زندگی روزمره ما نیز خود را نشان خواهد داد. یکی از ویژگی‌هایی که سفر خواهد داشت دور شدن از روزمرگی زندگی و خلق موقعیت‌های جدید است.

مسافرت خاصیت‌های فراوانی دارد. خواص سفر در زندگی روزمره ما نیز خود را نشان خواهد داد. یکی از ویژگی‌هایی که سفر خواهد داشت دور شدن از روزمرگی زندگی و خلق موقعیت‌های جدید است.

سفر فقط جنبه گشت و گذار و تفریح نباید داشته باشد. مسافرت موقعیت مناسبی برای کسب تجربه است. تجارب سفر را در زندگی خود نیز می‌توانیم استفاده کنیم. یکی از تجارب سفر آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم‌های جدید است. شما زمان سفر با خلق و خوی مردم در شهرها و استان‌های دیگر آشنا خواهید شد.

ایران‌گردی، گردشگری، طبیعت‌گردی و… مقدماتی را دارد. برای شروع یک سفر باید یکسری اقدامات اولیه انجام شود. از این اقدامات قبل سفر می‌توان به رزرو اقامتگاه اشاره کرد. هتل، ویلا، هاستل، آپارتمان، بوم‌گردی و کلبه چوبی انواع اقامتگاه است. برای انتخاب و رزرو اقامتگاه مورد پسند خود به سایت جاباما مراجعه کنید و گزینه‌های این سامانه را بررسی کنید.

امتیازات هاستل

اقامتگاه محلی برای استراحت و خواب است. یک اقامتگاه خوب باید چند ویژگی داشته باشد. هاستل نوعی اقامتگاه است که در فضایی کوچک ساخته می‌شود. قسمتی از خدمات در این اقامتگاه به صورت اشتراکی خواهد بود.

بهترین نمونه برای هاستل خوابگاه‌های دانشجویی یا پانسیون‌ها است. استراتژی یک هاستل بر مبنای اشتراک خدمات و امکانات است. زمان رزرو هاستل شما فقط یک تخت از یک اتاق را می‌توانید داشته باشید. در این نوع اقامتگاه شما اتاق اختصاصی نخواهید داشت.

یکی از امتیازات اجاره هاستل هزینه آن است. شما زمان انتخاب هاستل بودجه کمتری برای اجاره خواهید پرداخت. هاستل تهرانامتیازاتی برای خود دارد. معمولا این اقامتگاه‌ها در مرکز شهر قرار خواهند داشت که رفت و آمد را برای شما ساده می‌کند.

یک هاستل معمولا از دو تخته شروع خواهد شد. برای آشنایی و رزرو هاستل به جاباما مراجعه کنید. تمامی امکانات و خدماتی که به شما داده خواهد شد در سایت نوشته شده است. شما با علم و آشنایی با این خدمات هاستل مورد نظر خود را رزرو کنید.

زمان رزرو هاستل به شما اطلاع داده خواهد شد که اتاق به صورت اشتراکی به شما اجاره داده میشود. اینکه شما یک اتاق چند تخته در هاستل رزرو خواهید کرد را جاباما به شما می‌گوید.

از امکاناتی که باید از یک اقامتگاه هاستل توقع داشته باشید داشتن آشپزخانه و وسایل آشپزی است. آشپزخانه به شما این امکان را خواهد داد برای خود غذا تهیه کنید. استفاده از آشپزخانه هاستل قوانین و مقرراتی را دارد که تمامی مسافران وظیفه دارند آن قوانین را رعایت کنند.

اکثر هاستل‌ها ادویه، چای، قهوه، حبوبات، برنج یا ماکارونی را در بین خدمات خود قرار داده‌آند و با تهیه این مواد شما را از خرید بعضی مواد خوراکی معاف خواهند کرد. زمان اقامت در هاستل شما می‌توانید با بقیه مسافران در لابی معاشرت کنید. معاشرت در هاستل یک امر عادی و مرسوم است.

خروج هر مسافر ملحفه‌، روانداز، پتو و روبالشتی‌ها تعویض خواهد شد. این وسایل شست و شو شده و مجدد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. رعایت بهداشت و نظافت هاستل قسمتی به عهده مسافران و قسمتی به عهده پرسنل خواهد بود.

امنیت زمان اقامت در هاستل از اهمیت فراوانی برخوردار است. هاستل برای تمامی مسافران کمد در نظر گرفته است. وسایل شخصی خود را می‌توانید در این کمدها نگهداری کنید. معمولا اتاق هاستل دو نوع خواهد بود. اتاق بانوان و نوع دوم اتاق برای آقایان است. جاباما این فرصت را به شما خواهد داد که اتاقی متناسب برای خود در یک هاستل انتخاب کنید. هاستل برای دانشجویان انتخاب خوب و مناسبی است.

مزایای هتل  

هتل ساختمان نسبتا بزرگ است که هر طبقه چندین اتاق برای مسافران خود دارد. این نوع اقامتگاه اتاق‌های خود را به صورت اختصاصی در اختیار مسافران خواهد گذاشت. اتاق‌های هتل خدمات و امکانات متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت.

هتل اتاق یک تخته برای اجاره به مسافران خواهد داشت. سامانه جاباما انواع اتاق‌هایی که یک هتل دارد را به شما معرفی کرده و امکان رزرو آن را خواهد داد. رزرو هتل تهران از جاباما به صرفه و راحت خواهد بود. از دیگر اتاق‌های یک هتل باید به اتاق‌های دو تخته آن اشاره کرد. این سبک اتاق‌ها خود به 3 دسته تقسیم خواهند شد و تفاوت‌هایی را با یکدیگر دارند.

اتاق سه تخته نوع دیگری از اتاق‌های هتل است. این اتاق‌ها به صورت معمول یا سه تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره خواهد داشت. هتل‌ها بر اساس تعداد ستاره تقسیم خواهند شد. مجلل‌ترین و شیک‌ترین هتل‌ها 5 ستاره دارند.

اتاق‌های هتل انواع دیگری نیز دارند که هر کدام کاربرد خاصی برای مسافران خواهد داشت. سوئیت، اتاق چهار تخته، دوبلکسو… انواع دیگری از اتاق هتل را تشکیل خواهند داد. یکی از امکانات که شما از هتل خود می‌توانید انتظار داشته باشید تخت اضافه است. این اتفاق زمانی خواهد افتاد که تعداد مسافران از تعداد تخت‌های اتاق بیشتر باشد. این امکان با درخواست مسافران انجام خواهد گرفت.

هتل فردوسی تهران یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ایران است. این هتل 4 ستاره در مرکز شهر واقع شده است. این هتل با جاذبه‌های گردشگری تهران مانند موزه ایران باستان، موزه جواهرات، موزه آبگینه و چندین موزه دیگر فاصله کمی دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به این امکان برسانید.

زمان رزرو هتل از جاباما به شما رسید خرید داده خواهد شد. رسید خرید (واچر) زمان ورود به هتل به مسئول رزرو ارائه می‌شود تا رزرو شما از سایت جاباما تایید شده باشد.

ویژگی ویلا 

ویلا به یک ساختمان حیاط دار گفته می‌شود. بیشتر شهرهای ایران ویلا برای رزرو و اجاره به مسافران خواهد داشت. این اقامتگاه مناسب گروه مسافری بزرگ است. برای اجاره ویلا تعداد مسافران مهم است. اگر به مسافرت‌های دسته جمعی عادت دارید ویلا برای شما گزینه مناسبی است.

سایت جاباما ویلاهایی را برای رزرو و اجاره در اختیار مسافران خواهد گذاشت. این ویلاها امکانات متفاوتی دارند. از ویژگی‌های ویلا باید به اختصاصی بودن آن اشاره کرد. ویلا به صورت کامل در اختیار شما گذاشته خواهد شد. امکانات این اقامتگاه مانند استخر، فضای سبز، پارکینگ، ماشین لباسشویی، کمد و… است. این امکانات به صورت اختصاصی به شما تعلق خواهد گرفت.

ویلا ویژگی‌های زیادی دارد. از ویژگی‌ها آن باید به فضای سبز آن اشاره کرد. این فضا به شما این امکان را خواهد داد زمان سفر از یک طبیعت خصوصی استفاده کنید. این فضای سبز در مدت زمان اجاره ویلا در اختیار شما خواهد بود. جاباما تمامی ویژگی‌های یک ویلا را در سامانه خود دارد.

سفر زمان مناسبی است که روابط اجتماعی خود را تقویت کنید. ارتباط با دیگر مسافران و بومیان منطقه شما را با افراد مختلفی آشنا می‌کند. این کار باعث شناخت و آشنایی شما با فرهنگ دیگران خواهد شد. قبل از شروع سفر یک اقامتگاه رزرو کنید. سامانه جاباما برای انتخاب و گزینش یک اقامتگاه خوب به شما کمک خواهد رساند. جاباما سامانه رزرو آنلاین شما را با هزاران اقامتگاه روبه‌رو خواهد کرد. تنوع بالای اقامتگاه در این سایت شما را به کهکشان اقامتگاه وارد می‌کند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.