مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت در نشست وزیر صمت با مدیران رسانه مطرح کرد:

اعلام برنامه های تحولی وزارت صمت در ۵ سطح مختلف/ ضرورت هم افزایی با مجموعه رسانه‌ای کشور برای پیشبرد اهداف تحولی در وزارت صمت/ ارایه گزارشهای عملکردی هر سه ماه یکبار برای تنویر افکار عمومی

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت با اعلام اینکه وزیر صمت برنامه تحولی خود را در پنج سطح مختلف ارائه داده است، گفت: بلاشک یکی از ارکان اصلی تحقق اهداف متعالی وزارت صمت همین حوزه رسانه می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از شاتا، شهاب جنابی در نشست هم اندیشی مدیران رسانه های کشور با وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این موضوع، افزود: رسانه از دیدگاه ما یک حوزه جانبی نیست بلکه جزو محتوای اصلی کار می باشد که نقش حائز اهمیتی دارد.

ضرورت هم افزایی با مجموعه رسانه‌ای کشور برای پیشبرد اهداف تحولی در وزارت صمت

وی با تاکید بر این‌که هم افزایی با مجموعه رسانه‌ای کشور برای پیشبرد اهداف تحولی در وزارت صنعت، معدن و تجارت یک ضرورت است، ادامه داد: باید از فرصت ها به خصوص در این شرایط به نحو احسن استفاده کرد.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه به معرفی اجمالی پنج سطح برنامه‌های وزیر صمت پرداخت و گفت: سطح اول برنامه های فوریت دار مشتمل بر سه بخش تنظیم بازار، صادرات و رفع موانع تولید است.

فعال سازی ۹۰ پروژه تحولی در وزارت صمت

جنابی اضافه کرد: سطح دوم نقشه راه میان مدت در قالب چند سبد پروژه تحولی است، ۳۶ پروژه در مجلس ارائه شده بود و با جمع بندی های انجام شده اکنون ۹۰ پروژه فعال شده است.

وی در ادامه سطح سوم برنامه‌های تحولی را رشته فعالیت هایی مانند خودرو و لوازم خانگی و سطح چهارم آن را برنامه‌های استانی و شهرستانی دانست و گفت: در حوزه برنامه های استانی و شهرستانی برنامه‌های آمایشی هر شهرستان بر اساس سند آمایش با رویکرد اشتغال زایی تدوین می‌شود که از تمام ذی‌نفعان، ارکان حکومتی و صاحب نظران در یک تعامل برای تدوین و اجرای برنامه استفاده می‌شود.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت همچنین سطح پنجم را برنامه های بین المللی معرفی کرد.

ارایه گزارشهای عملکردی هر سه ماه یکبار برای تنویر افکار عمومی

جنابی تصریح کرد: گزارش عملکرد اقدامات انجام شده برای تنویر افکار عمومی هر سه ماه یکبار به مردم و مجلس ارائه خواهد شد.

وی در پایان گفت: به آینده خوشبین هستم چرا که مجموعه وزارت صمت در چارچوب یک برنامه مدون تحولی می داند در کدام مسیر حرکت می کند.

گفتنی است در این نشست که در فضای صمیمی برگزار شد مدیران رسانه ها به بیان مهمترین نقطه نظرات خود در حوزه مسائل مرتبط با صنعت، معدن و تجارت پرداختند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.