پیام معاون مالی و اقتصادی بانک شهر به مناسبت روز حسابدار

معاون مالی و اقتصادی بانک شهر در پیامی با گرامیداشت 15 آذر، روز حسابدار را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ در پیام رسول خوش بین آمده است: خدمت در عرصه والای حسابداری وظیفه ای خطیر و پرمسئولیت و از مهم ترین و موثرترین اقدامات در تصمیم سازی ها، تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های یک مجموعه و سازمان محسوب می شود که در پیوند همیشگی با ویژگی های انسانی، اخلاقی و پیشبرد اهداف مجموعه است.

روز حسابدار فرصتی متعالی است تا دریابیم حسابداری در شفافیت، پاسخگویی، رعایت قانون و مقررات، رقابت عادلانه و رعایت حقوق نمود دارد و می تواند یک مجموعه مالی و اقتصادی را استوارتر از گذشته در مسیر تکامل، پیشرفت و تعالی بیشتر رهنمون سازد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به جامعه حسابداری و تمامی حسابداران و تلاشگران حوزه های مالی و بانکی به ویژه حسابداران در مجموعه بانک شهر، از تلاش های روز افزون همه عزیزان قدردانی کرده و از خداوند منّان عزت، سربلندی و توفیق روزافزونتان را خواستارم.

امیدوارم با بهره گیری از تمام ظرفیت‎های موجود و در سایه همدلی و همکاری صادقانه و مجّدانه، بتوانیم با یاری نگاه دقیق و تیزبین حسابداران به عنوان فراهم کنندگان اطلاعات مالی و با استفاده از استانداردهای حسابداری صحیح و به هنگام جهت به کارگیری در فرآیند تولید، رشد و توسعه، افق های روشن را برای هم وطنان در جای جای میهن اسلامی و عزیز ایران ترسیم و فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.