دیدار مدیران شرکت‌های مسافری ریلی با مدیرعامل راه‌آهن

مدیران عامل شرکت‌های ریلی مسافری در ساختمان شهدای راه آهن با دکتر سید میعاد صالحی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامي ایران، دکتر صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی در آغاز جلسه از مدیران عامل شر‌کت های حمل و نقل ریلی مسافری برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در قطارها در طول دوران کرونا تاکنون تقدیر و تشکر کرد.

سید میعاد صالحی تاکید کرد: شرکت راه آهن حرکت دهنده و پیشران صنعت ریلی است پس هر اندازه توانمندتر باشد، به تقویت بیشتر بخش خصوصی منجر خواهد شد.

مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه صنعت حمل و نقل ریلی به مثابه یک خانواده است ادامه داد: باید شرایط را به شکلی پیش ببریم که شرایط برای همه اجزای صنعت ریلی برد-برد باشد. به دنبال رشد مداوم و پیوسته هستیم که نیاز به طرحی نو دارد.

صالحی گفت: با توجه به آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری، دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی انتظار دارد که مسافران در سفری ایمن و با آرامش با قطار به هر نقطه کشور سفر کنند و نتیجه آن کاهش تصادفات رانندگی و کاهش مصرف سوخت است.

وی تاکید کرد: بخش مسافری، نقطه اتصال حمل و نقل ریلی با مردم و به نوعی پیشانی این حوزه است و باید تقویت شود.

مدیرعامل راه آهن افزود: یکی از پیش‌نیازها برای جهش اقتصادی کشور توسعه صنعت حمل و نقل است که تاثیرگذارترین مود حمل و نقلی برای شرایط امروز کشور، حمل ونقل ریلی است. حمل و نقل ریلی مزیت های فراوانی دارد که برای توسعه آن باید به الزامات و پیش نیازهای آن پرداخت و واقعیات را در نظر گرفت.

در این دیدار مدیران عامل شرکت های مسافری بخش خصوصی مسائل و موضوعات خود را مطرح کردند و مدیرعامل شرکت راه آهن راهبردها و سیاست های جدید شرکت راه آهن را برای رفع عملیاتی مشکلات مطرح کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.