آمار نشان می‌دهد «بانک پاسارگاد» هیچ تماس شما را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به‌صورت ۲۴ ساعته مطابق با نیاز‌های مشتریان گرامی پاسخگوی ایشان بوده و با بهره‌گیری از سامانه CRM در کنار کارشناسان حوزه‌های مختلف، خدمات کاملی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصا‌دی؛ پشتیبانی تلفنی و ایجاد «مرکز تماس» (Contact Center) یکی از خدماتی است که بنگاه‌های بزرگ و مؤسسات معتبر اقتصادی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این شیوه چندین دهه قدمت دارد، اما جالب اینجا است که هنوز هم به‌عنوان یکی از ارکان مشتری‌مداری در حوزه ارائه کالا و خدمات شناخته می‌شود. بانک پاسارگاد نیز در راستای تحقق اصل مشتری‌مداری، مرکز مشاوره و ارتباط با مشتریان خود را مطابق با استانداردهای جهانی و فناوری روز ایجاد کرده است که به‌صورت 24ساعته و در 7 روز هفته با شماره تماس 82890 (021)، پاسخگوی پرسش‌های مشتریان این بانک می باشد.

مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی در روزهای تعطیل، با این شماره تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سؤالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان خبره خدمات بانکی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی کارت و پایانه‌های فروش و بازرسی در همان لحظه دریافت کنند.کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش‌ها و دسترسی‌های لازم به سامانه‌‌های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی تماس‌ها خواهند بود.

مشتریان بانک پاسارگاد چه می خواهند؟

اما سؤالات پرتکرار مشتریان معمولاً شامل کدام موارد می‌شوند؟

بررسی‌ها نشان می‌دهند که این سؤالات، به‌ترتیب شامل موارد ذیل است:

1. اطلاع‌رسانی و آموزش خدمات بانکی

2. خدمات کارت

3. استعلام تراکنش‌ها

4. بانکداری الکترونیک (بانکداری مجازی، موبایل‌بانک، تلفن‌بانک)

5. پیامک‌های ارسالی بانک

بانک پاسارگاد در راستای سیاست‌های تکریم مشتریان خود، به جلب رضایت مخاطبان مرکز تماس خود نیز توجه ویژه دارد و بررسی‌ها هم تأییدکننده این مطلب است که خدمات ارائه‌‌شده در مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد، مورد استقبال بسیار خوب مشتریان و سایر ذی‌نعفعان قرار گرفته ‌است.

مرکز مشاوره و ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد با شماره 82890-021 و همچنین از طریق تارنمای بانک به آدرس www.bpi.ir/crm آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به هم‌وطنان عزیز می‌باشد.

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.