پردرآمدترین شغل های اینترنتی را می شناسید؟

شغل های زیادی در دنیای ما وجود دارد که درآمد آن ها برای افرادی که در ان حوزه کار می کنند نه تنها کافی هست بلکه آن ها را به یک زندگی مرفه می رساند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ شغل های زیادی در دنیای ما وجود دارد که درآمد آن ها برای افرادی که در ان حوزه کار می کنند نه تنها کافی هست بلکه آن ها را به یک زندگی مرفه می رساند. شاید امروزه همه ما به درآمد های دلاری و یا ارزهای دیجیتالی فکر کنیم اما روش های دیگری برای کسب درآمد و تخصص وجود دارد که شما از این طرق می توانید از روش های مختلف کسب درآمد کنید.

گرچه همیشه به شما گفته شده تا در حوزه یا شاخه ای فعالیت کنید که علاقه شما در آن است، اما اگر به کامپیوتر و نرم افزار علاقه دارید روش های درآمد زایی زیادی رو به روی شماست. کرونا یکی از عواملی بود که کسب و کار های اینترنتی با رونق شدیدی رو به رو شدند و این روند همچنان ادامه دارد.

اگر علاقه مند به برنامه نویسی هستید می توانید با آموزش در این حوزه و انتخاب زبان و پلتفرم مناسب خود به کسب درآمد بپردازید. شرکت های زیادی در سراسر ایران به صورت حضوری و غیر حضوری با برنامه نویسان حرفه ای و مسلط همکاری می کنند.

دومین شغل اینترنتی پر درآمد

دومین شغل پر درآمد در اینترنت با عنوان دیجیتال مارکتینگ شناخته می شود. البته نه تمام شاخه های آن، بلکه بهینه سازی سایت که در راس آن قرار دارد. بهینه سازی سایت یا Seo چند سالیست که بیشتر متوجه علاقه مندان به کامپیوتر شده و بسیاری در آن فعالیت می کنند.

با توجه به شیوع کرونا بسیاری از کسب و کار ها تصمیم گرفتند، کسب و کار خود را آنلاین کنند تا از ورشکستگی نجات یابند و در این بین کسانی موفق بودند که قبل از همه گیری کووید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده بودند. سئو کاران در این همه گیری بیش از پیش تاثیر گذار شدند و فعالیت های آن ها افزایش یافت. همچنان افراد زیادی هستند که در این زمینه فعالیت میکنند و کسب و کار های زیادی همچنان نیاز مند کارشناسان سئو هستند.

سئو را از کجا شروع کنیم؟

برای آموزش سئو از منابع متفاوتی می توان استفاده کرد که معتبر ترین آن ها به زبان انگلیسی است. سایت هایی مانند search engine journal و moz از سایت های معتبر برای یادگیری سئو هستند. این وبسایت ها از ابتدا به شما می آموزند تا بتوانید نکات پایه ای سئو را آموزش ببینید. وب سایت search engine journal برای گوگل است و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهد تایید شده و مهم است.

اگر امکان آموزش سئو به زبان انگلیسی را ندارید، باید از منابع فارسی زبان استفاده کنید. اما این منابع همگی قوی و مناسب نیستند. افراد زیادی در اینستاگرام به آموزش سئو پرداخته اند اما اگر قصد استفاده از آموزش ها و دوره های سئو را دارید وبسایت هایی را انتخاب کنید که در گوگل در کلمات مربوط به سئو جایگاه کسب کرده باشند.

آکادمی پاراگراف با مقالات پادکست ها و دوره های آموزشی منبع مناسبی برای آموزش سئو است. دوره سئو آکادمی پاراگراف شامل کلیه مباحث روز سئو و اطلاعاتیست که بسیاری از اساتید به آن اشاره نمی کنند. در این دوره از سئو یاهو و بینگ هم در کنار گوگل گفته می شود و تفاوت این دوره با دوره های دیگر در این است.

این آموزش ها در چند دوره ارائه می شود که علاقه مندان به سئو می توانند با توجه به نیازشان این آموزش ها را دریافت کنند. دوره های آکادمی پاراگراف شامل سئو مقدماتی، سئو وردپرس، سئو فروشگاهی، سئو خارجی و سئو پیشرفته است. اگر از ابتدا قصد پرداخت هزینه ندارید می توانید از آموزش صفر تا صد سئو رایگان آکادمی پاراگراف استفاده کنید.

در این آموزش رایگان تمامی مباحث سئو به شما آموزش داده شده و شما سرنخ تمامی آموزش ها را دریافت می کنید. با دانش کلی نسبت به سئو می توانید به جزئیات بیشتری بپردازید.

منبع : paaragraph.com

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.