رئیس کمیسیون عمران مجلس: بازسازی مناطق زلزله زده به سرعت انجام شود

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله اخیر در بخش هایی از کشور از تیم های رصد برای تخمین حجم تخریب در این مناطق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ محمدرضا رضایی کوچی تصریح کرد: تیم های بررسی در مناطق زلزله زده همچنان مشغول ارزیابی هستند.

وی با بیان این مطلب که کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از هیچ‌ اقدامی برای تسریع در روند ساخت منازل مسکونی و زیر ساخت های آسیب دیده زلزله زدگان کوتاهی نخواهد کرد، افزود: برای اطلاع از آخرین اقدامات و نحوه تسریع در روند آوار برداری ها و بازسازی ها  وزارتخانه ها ، دستگاهها و سازمان های مرتبط به کمیسیون عمران خواهند آمد.

 رضایی کوچی اظهار داشت: نماینده ویژه این کمیسیون در مناطق زلزله زده حضور دارد و از نزدیک آخرین اقدامات صورت گرفته را به کمیسیون گزارش می دهد.
وی افزود: در کوتاه‌ترین زمان امکان بازسازی منازل تخریب شده باید فراهم شود.
رییس کمیسیون عمران تصریح کرد: بر اساس گزارش های اولیه تا کنون هفت هزارمیلیارد ریال برآورد خسارت شده ، که باید پل‌ها و راه‌ها به طور دقیق بازرسی شود تا خسارت دقیق مشخص گردد.
وی همچنین از بازسازی ۲ هزار و ۷۶۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: حجم خرابی ها زیاد است و باید هرچه سریعتر بازسازی ها شروع شود.
انتهای پیام/
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.