پیام تبریك مدیرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت ولادت رسول اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت

حسين مهري مدیرعامل بانك صنعت و معدن با پیامی میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت را تبریک و تهنيت گفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ حسين مهري مدیرعامل بانك صنعت و معدن با پیامی میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت را تبریک و تهنيت گفت. متن اين پیام بدين شرح است:

رسول اکرم (ص) اقیانوس بيكران علم و حكمت بود و در وجود با عظمت و والاي آن حضرت تمامي سجاياي اخلاقي و نيكي ها گرد آمده بود، در ادب، زهد و تقوا سرآمد همه مردمان در همه اعصار و قرون بود و  خداوند آن حضرت را بر اساس آيه ‌‌کريمه « و لکم في رسول‌الله اسوه حسنه » براي همه انسان ها اسوه و الگو قرار داد.

ولادت رسول خوبی‌ها حضرت محمد(ص) به روايت اهل سنت آغازگر هفته وحدت و تأكيدي بر لزوم حفظ اتحاد دنياي اسلام در برابر تفرقه افكني جهان استكبار و مؤيد اين حقيقت است كه اقتدار امت اسلام خدشه ناپذير بوده و همواره دست قدرت پروردگار پشتيبان جمعيت آنان است.

اينجانب فرا رسیدن خجسته زاد روز رسول مهربانی و رحمت و يگانه آموزگار بشريت حضرت محمد مصطفی (ص)، آغاز هفته وحدت و همچنین میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) ، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و مؤسس مذهب جعفری را به تمامي مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بزرگ مي خواهم برترين درودها و سلام ها را نثار وجود مقدس او و خاندان پاك و مطهرش گرداند و ما را در پيروي از دين حق همواره  ثابت قدم بدارد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.