در سفر یک روزه مشاور وزیر صمت در امور زنان و خانواده به استان مازندران انجام شد:

انعقاد تفاهم نامه ملی تسهیل گری و ساماندهی تولید و صادرات

تفاهم نامه ملی در زمینه تسهیل گری و ساماندهی تولید و صادرات در راستای حمایت از مناطق محروم بین فعالان اقتصادی استان مازندارن و با حضور مشاور وزیر صمت در امور زنان و خانواده منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از شاتا، فاطمه‌السادات حسینی در سفر یک روزه خود به مازندران و در نشست تخصصی که با حضور نماینده مقام معظم رهبری در امارات، رئیس اتاق بازرگانی مازندران و تعدادی از مدیران استانی و فعالان اقتصادی برگزار شد ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از زنان کارآفرین و تولیدکننده خواستار استفاده از همه فرصت‌های ملی و بین‌المللی در راستای معرفی توانایی و ظرفیت زنان فعال در حوزه‌های اقتصادی شد.

مشاور وزیر صمت در امور زنان و خانواده، اکسپو 2020 دبی را یکی از از این فرصت‌ها دانست و بازدید از این نمایشگاه و رویداد مهم جهانی را در معرفی مناسب فرهنگ ایرانی و توانمندی اقتصادی زنان و بانوان کشور موثر خواند.

حسینی در ادامه سفر خود در نشست رفع موانع تولید در اتاق بازرگانی این استان شرکت کرد؛ در این نشست که با حضور مدیران سازمان صمت استان مازندران، مدیران اتاق بازرگانی و مدیر کل امور زنان استانداری مازندران و جمعی از زنان کارآفرین و تجار این استان برگزار شد به بحث و تبادل نظر در خصوص فعالیت‌های اقتصادی در این استان و ضرورت استفاده از ظرفیت و توان بانوان کارآفرین پرداخته شد.

زیارت گلزار شهدای گمنام، ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دیدار با خانواده شهید حیدری، انعقاد تفاهم نامه ملی بین 2 تن از فعالان اقتصادی در زمینه تسهیلگری و ساماندهی تولید و صادرات محصول در سطح ملی و در راستای حمایت از مناطق محروم و روستاهای کشور از دیگر برنامه‌های مشاور وزیر صمت درامور زنان و خانواده بود.

همچنین حسینی در این سفر از تعداد پنج کارخانه و واحد تولیدی فعال که یا بخش اعظم نیروی انسانی آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهد و یا با مدیریت بانوان مشغول فعالیت هستند، بازدید نمودو از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، ظرفیت‌ها و نیازهای این واحدها قرار گرفت.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.